نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهرداری اردبیل با پیروزی ارزشمند خانگی مقابل موکریان مهاباد به یک قدمی صدر جدول لیگ سه فوتبال کشور رسید.

خیز فوتبال اردبیل برای صعود به لیگ دو/شهرداری اردبیل ۱ - مهاباد ۰

به گزارش خبرورزشی، دومین هفته از دور برگشت لیگ سه فوتبال کشور با کسب پیروزی حساس و ارزشمند نماینده اردبیل به پایان رسید تا نتایج این هفته کام فوتبالیست‌های اردبیلی را شیرین‌تر از گذشته کند.

این دیدار که از ظهر شنبه در هوای سرد زمستانی مجموعه ورزشی ۲۰هزار نفری علی دایی و در حضور معدود تماشاگران اردبیلی برگزار شد، با تک‌گل رامین خلیل‌پور به پایان رسید.

دیدار دو تیم موکریان مهاباد و شهرداری اردبیل که با برتری نسبی قرمزپوشان اردبیلی همراه شد، در نهایت فرصت‌طلبی تیم میزبان منجر به کسب هر سه امتیاز شیرین مسابقه و عقب‌نماندن اردبیلی‌ها از کورس قهرمانی مسابقات شد.

نکته قابل توجه در برگزاری این هفته از رقابت‌ها باخت تیم صدر جدولی شهرداری آستارا در مقابل حریف خود بود تا فاصله امتیازی تیم‌های مدعی صعود از گروه کمتر شود.

با نتایج امروز، شهرداری اردبیل با ۱۹ امتیاز به جایگاه دوم جدول صعود کرد تا نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده تیم ۲۴ امتیازی و صدر جدولی شهرداری آستارا باشد.

با نتایج این هفته از گروه اول لیگ سه فوتبال کشور، تیم‌های پاس گیلان، تازان تهران و شهید مولایی قراخیل در تعقیب تیم‌های صدر جدولی گروه خواهند بود تا در واپسین هفته‌های مسابقات شانس خود را برای صعود به لیگ دو بیازمایند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی