نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در هفته بیست‌و‌ششم رقابت‌های لالیگا، رئال‌مادرید بحران‌زده باید در خانه وایادولید بازی کند.

به گزارش  خبرورزشی ، رئال بحران‌زده بعد از اینکه جام‌حذفی را از دست داد و ناباورانه در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس آمستردام شکست خورد، حالا تنها لالیگا را برای تسلی دادن آشفتگی‌های این فصلش دارد. لالیگایی که در قبضه بارسلوناست و رئال خیلی سخت بتواند آن را از چنگال آبی‌واناری‌ها دربیاورد. در طرف مقابل وایادولید برای اینکه جایگاه امن شانزدهم جدول را حفظ کند و درگیر سقوط نشود باید دست پر از زمین خارج شود.

وایادولید
فاصله وایادولید با منطقه خطر ۳ امتیاز است و این یعنی از حالا به بعد تا پایان فصل هر اشتباهی می‌تواند ضرر جبران‌ناپذیری به پیکره تیم بزند. ۶ برد، ۸ تساوی و ۱۲ شکست حاصل کار وایادولید در رقابت‌های این فصل لالیگا بوده و آن‌ها با ۲۰ گل زده ضعیف‌ترین خط حمله را در اختیار دارند. وایادولید فصل گذشته در پلی آف از سقوط به دسته دوم اسپانیا نجات پیدا کرد و آن‌ها امسال نمی‌خواهند حضورشان در لالیگا به، اما و اگر کشیده شود. نگرانی هواداران به تک پیروزی آن‌ها در سال ۲۰۱۹ و ۴ شکست از ۵ مسابقه اخیر مربوط می‌شود. وایادولید در این دیدار به حمایت هوادارانش نیاز دارد. البته زمین چمن بی‌کیفیت این تیم هم که در بازی با بارسلونا حسابی مورد انتقاد قرار گرفت می‌تواند به سودشان باشد.

رئال‌مادرید
کهکشانی‌ها اوضاع بدی را سپری می‌کنند. اوضاعی که با شرایط سال گذشته آن‌ها زمین تا آسمان تفاوت دارد و همه این اتفاق را به جدایی دو نفر یعنی کریس رونالدو و زین‌الدین زیدان ربط می‌دهند. با حذف رئال از لیگ قهرمانان اروپا بازار شایعات در مورد این تیم فراوان داغ شده است. یک روز خبر از امضای قرارداد با مورینیو می‌دهند و یک روز دیگر از اختلاف فلورنتینو پرس با سرخیو راموس صحبت می‌شود. اخیراً هم خبر توافق مارسلو با یوونتوسی‌ها که فعلاً تکذیب شده جو رئال را بیشتر به هم ریخت. رئال اگر همه چیز را کنار بگذارد، از الان تا پایان فصل ۱۲ هفته در پیش دارد تا در لالیگا بتواند هوادارانش را راضی کند. رئالی‌ها دومین تیم برتر خارج از خانه هستند و همین کافی است تا شروعی دوباره برای‌شان در بازی امشب رقم بخورد.

جدال آخر
در آخرین بازی دو تیم که به تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۸ برمی‌گردد، رئال‌مادرید با نتیجه ۲ بر صفر وایادولید را در سانتیاگو برنابئو شکست داد که سرخیو راموس و جونیور بازیکن حریف گل‌های آن مسابقه را به ثمر رساندند.

مصدومان و محرومان
لویسمی و تونی ویا دو بازیکن مصدوم وایادولید هستند و رئالی‌ها دنی کارواخال، لوکاس واسکس و وینیسیوس جونیور را در اختیار ندارند. به این لیست باید نام سرخیو راموس را هم اضافه کرد.

آمار بازی
۱) سال ۲۰۱۴ وایادولید توانست از رئال‌مادرید تساوی بگیرد. دیداری که یک- یک به اتمام رسید و بهترین نتیجه وایادولید در سال‌های اخیر بود.
۷) رئال‌مادرید در ۸ تقابل با وایادولید ۷ بار پیروز شده است.
۱) آخرین برد وایادولید مقابل رئال به فصل ۲۰۰۹-۲۰۰۸ برمی‌گردد که یک بر صفر پیروز شدند.

ترکیب احتمالی
وایادولید: ماسیپ، اولیواس، بورخا فرناندس، آنتونیو، محمد، فرناندس، آلکاراس، اونال، ناچو، پلانو و گواردیولا
رئال‌مادرید: کورتوا، اودریوزولا، واران، ناچو، رگیلون، مودریچ، کاسمیرو، کروس، بیل، بن‌زما و آسنسیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی