نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تاج درباره اینکه عملکرد کارلوس کی‌روش مثبت بوده و چرا او را در تیم ملی حفظ نکردند و تلاشی برای این کار صورت نگرفت، گفت: کی‌روش عملکرد قابل دفاعی داشته و نظر من این بوده است، اما اکنون او سرمربی تیم ما نیست.

به گزارش  خبرورزشی ، در مجمع فدراسیون فوتبال، یکی از سوالات مورد علاقه خبرنگاران، انتخاب سرمربی تیم ملی بود. هر چند گویا کار به تعارفات هم کشیده بود.
رئیس فدراسیون فوتبال منتظر سؤال خبرنگاران بود و پرسید که درباره چه چیزی صحبت کنم که در این حین مازیار ناظمی، روابط عمومی وزارت ورزش اعلام کرد که درباره زیدان و مورینیو صحبت کنید که تاج در این خصوص گفت: من با آقای ناظمی در این خصوص شوخی کردم. حتی دیدم او چند نفری را بین گزینه‌های مربیگری تیم ملی گذاشته‌ که برخی از آنها از دنیا رفته‌اند. با این حال فدراسیون در خصوص سرمربیگری تیم ملی تصمیم می‌گیرد و کسی تعجیلی ندارد، اما تأخیر آن هم جایز نیست. ما فیفادی را در پیش داریم که قطعاً سرمربی جدید در این فیفادی نخواهد بود و امکان دارد این فرصت را مانند قطر یا دیگر کشورها به لیگ بدهیم تا فشار از روی تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا برداشته شود. می‌بینید قطر که سرمربی و امکانات خوبی هم دارد، در این فیفادی اردو برگزار نمی‌کند.
تاج در خصوص اینکه آیا فدراسیون فوتبال گزینه‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی دارد، گفت: گزینه‌هایی داریم، اما نمی‌توانم بگویم. اگر اسم بگویم، هم می‌تواند افزایش قیمت مربیان را در بر داشته باشد و هم امکان دارد به اظهار نظرهایی منجر شود که این اتفاق روند کار ما را کند خواهد کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه گزینه داخلی دارید یا نه، اظهار داشت: خیر، خیر!
وی درباره اینکه ماجرای پول‌هایی که حسین هدایتی به فدراسیون فوتبال داده چه می‌شود و بهتر نیست در این خصوص هم شفاف‌سازی صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این بار سعی کردم بهترین شفافیت را در فدراسیون فوتبال داشته باشیم و در هیچ سالی در مجمع اینگونه نبود. اتفاقاً خودم در مورد هدایتی سؤال کردم و عدد را استخراج کردیم. کمک‌هایی در زمان آقای کفاشیان بوده و طبق اعلام دادستان محترم عدد کمک شده به فدراسیون فوتبال خیلی زیاد نیست. منتظر می‌مانیم که دادگاه نظرش را بدهد و اگر حکم بدهند، عدد زیادی نیست که برای‌مان سخت باشد و این عدد برای ما قابل پرداخت خواهد بود. درباره تعیین و تکلیف آن هم نهاد قضایی اعلام کرده، خودش موضوع را اعلام می‌کند.
تاج درباره اینکه عملکرد کارلوس کی‌روش مثبت بوده و چرا او را در تیم ملی حفظ نکردند و تلاشی برای این کار صورت نگرفت، گفت: کی‌روش عملکرد قابل دفاعی داشته و نظر من این بوده است، اما اکنون او سرمربی تیم ما نیست و باید درباره آینده خودمان، سرمربی خودمان صحبت کنیم و تمرکزمان را روی این موضوع بگذاریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی