نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه رئال مادرید ممکن است هافبک اسپانیایی خود را به خاطر تخلف اخیرش مجازات کند.

به گزارش  خبرورزشی ، باشگاه رئال مادرید در حال بررسی حرکت اخیر ایسکو برای خودداری از رفتن به همراه تیم به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای بازی مقابل آژاکس آمستردام است و امکان دارد که او را مجازات کند.
ایسکو سه‌شنبه هفته گذشته پس از اطلاع پیدا کردن از عدم حضور در لیست ۱۹ نفره رئال مادرید برای مصاف خانگی با نماینده هلند که با شکست ۴ بر یک کهکشانی‌ها خاتمه یافت، اقدام به ترک زمین تمرینی والده‌بباس کرد و با خودروی شخصی خود به مقصدی نامشخص رفت. این در حالی بود که سایر بازیکنان حتی آن‌هایی که در لیست قرار نگرفته بودند با اتوبوس تیم به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رفتند.
با وجود آنکه ایسکو بابت تنها همراه نکردن هم‌تیمی‌هایش در مسیر ورزشگاه از آن‌ها عذرخواهی کرد، سانتیاگو سولاری سرمربی رئال مادرید مورد را به مدیران باشگاه گزارش کرده و به همین دلیل امکان دارد که او مجازات شود.
طبق اعلام نشریه مارکای اسپانیا، سولاری کسی نبوده که درخواست مجازات ایسکو را از باشگاه داشته، اما گزارش او در مورد عدم حضور هافبک سابق مالاگا در اتوبوس تیم - اقدامی که خلاف آیین‌نامه انضباطی باشگاه است - مدیران باشگاه را بر آن داشته که حرکت او را زیر ذره‌بین قرار دهند.
سولاری با قرار ندادن نام سولاری برای بازی امشب (یکشنبه) تیمش مقابل وایادولید، یک بار دیگر نشان داد که در برنامه‌هایش برای بهترین بازیکن سال گذشته تیم ملی اسپانیا جایی ندارد و مشخص نیست که تا چه زمانی به تبعید او ادامه دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی