نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: کارشناسان داوری هم می‌گویند حق با پرسپولیس است.

به گزارش  خبرورزشی ، علی علیپور یکی از بهترین بازیکنان تیم پرسپولیس در جدال روز جمعه مقابل نساجی در قائمشهر بود. او خودش در قائمشهر به دنیا آمده و مشخصاً عرق خاصی به زادگاهش دارد، اما مقابل تیمی که روزی در آن توپ می‌زد، عملکرد قابل توجهی را به نمایش گذاشت. با این بازیکن به گفتگو پرداختیم که می‌خوانید:
*یک‌بار دیگر پرسپولیس متوقف شد. نظرت در مورد این تساوی چیست؟
ما نسبت به بازی‌های قبلی عملکرد بهتری داشتیم و بار‌ها مقابل نساجی که از بهترین تیم‌های لیگ است، موقعیت ساختیم، اما از یک سو، بدشانسی و از طرف دیگر، اتفاقات بازی نگذاشت که به گل برسیم. واقعاً حق‌مان نبود این بار به تساوی برسیم.
*خودت بعد از بازی به عملکرد داور معترض بودی. ماجرا چه بود؟
در این بازی می‌توانستیم حداقل یک پنالتی داشته باشیم، چون توپ به وضوح به دست مدافع نساجی برخورد کرد ولی داور به سادگی از کنار این صحنه گذشت تا همه ما تعجب کنیم. در دو، سه مورد باید به سودمان پنالتی اعلام می‌شد. اگر فقط این بازی با اشتباه داوری مواجه بود، باز هم می‌توانستیم گذشت کنیم و حرفی نزنیم، اما ببینید در ۴، ۵ بازی گذشته چه اتفاقی رخ داده است.
*یعنی علیرضا فغانی هم اشتباه کرد؟
من برای فغانی و همکارانش احترام زیادی قائلم ولی متأسفانه این بار، او اشتباه کرد. این حرف من و بازیکنان پرسپولیس نیست، دیدید که کارشناسان داوری هم حرف‌مان را تأیید کردند. من مصاحبه چند کارشناس را دیدم که همه آن‌ها گفتند حداقل می‌توانستیم یک پنالتی از حریف بگیریم که این اتفاق نیفتاد.
*شرایط پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی سخت نشد؟
البته ما هنوز هم صدرنشین هستیم هر چند سپاهان یک بازی کمتر از ما دارد ولی نسبت به آینده امیدواریم و همان‌طور که برانکو هم گفته، برای سومین بار پیاپی می‌خواهیم به قهرمانی در لیگ برسیم. می‌دانم هواداران هم قهرمانی می‌خواهند و باید بار دیگر انرژی‌مان را برای رقم زدن سومین قهرمانی به کار بگیریم. البته کارمان کمی سخت شد، چون تیم‌های دیگر، به پرسپولیس نزدیک شده‌اند ولی در بازی‌های آینده طوری کار می‌کنیم که دیگر اشتباهات داوری هم حریف‌مان نشود.
*خودت در نساجی بازی کرده بودی. بازگشت به ورزشگاه شهید وطنی چطور بود؟
تیم نساجی امید و چشم و چراغ همه مازندرانی‌هاست و همه این باشگاه را عاشقانه دوست داریم. برای من، بازی مقابل تیمی که از آن به فوتبال ایران معرفی شدم، قطعاً سخت بود ولی باید بار دیگر از هواداران نساجی تقدیر کنم که با تمام وجودشان این تیم را حمایت می‌کنند. حس خیلی خاصی در بازی داشتم، اما هرچه بود، تمام شد و باید به فکر بازی‌های بعدی باشیم. برای نساجی هم آرزوی موفقیت در دیدار‌های آینده اش دارم.
*در مورد بازی با السد چه نظری داری؟
با توجه به نتایجی که هفته اول رقم خورد، کار برای هر ۴ تیم گروه‌مان سخت شده است ولی ما فقط برای کسب برد راهی قطر می‌شویم و طوری بازی می‌کنیم که بتوانیم این حریف سرشناس را شکست بدهیم. البته بچه‌ها به خاطر برنامه‌ریزی لیگ و بازی‌ها و مسافرت‌های پیاپی واقعاً خسته هستند، اما چاره‌ای نیست و به خاطر هواداران باید با تمام وجود بجنگیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی