نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وضعیت پرسپولیس و استقلال در آسیا به نحوی است که فردا باید السد و العین را ببرند یا حداقل نبازند.

خبرورزشی/فرهاد اشراقی: استقلال که از اول در گروه مرگ بود و پرسپولیس هم که خودش با مساوی روز اول (راحت‌ترین بازی روی کاغذ) گروهش را تبدیل به گروه مرگ کرد.
تیم شفر که در لیگ بهتر بازی می‌کند در آسیا باخت بدی را مقابل الدحیل متحمل شد و حالا با صفر امتیاز و تفاضل گل ۳-چاره‌ای جز بردن العین در تهران ندارد. العین البته ضعیف‌تر از آن تیمی است که عمر عبدالرحمان را داشت و ۶ گل به استقلال زد، ولی مسئله اینجاست که برای استقلال و پرسپولیس هیچ بازی آسانی در آسیا وجود ندارد و هر ۵ بازی باقی مانده در مرحله گروهی حکم «فینال» را دارد. وقتی استقلال با آن همه مهره و در تهران فقط یک گل به نفت مسجدسلیمان می‌زند پس مشخص است که مقابل العین و الهلال کار بسیار دشواری دارد. پرسپولیس هم که باید با السد و الاهلی عربستان بازی کند. این نکته را هم در نظر داشته باشید که امسال تیم‌های عربستانی به مراتب قوی‌تر از سال گذشته هستند و هر دو بازی رفت و برگشت با امثال الاهلی و الهلال در کشور مثلاً بی‌طرف عملاً حکم بازی‌های خارج از خانه را دارد.
بدبین‌ها می‌گویند از وقتی کی‌روش رفته، برانکو هم خیلی خوب نتیجه نمی‌گیرد و شفر هم در بازی‌های بزرگ (مثل تراکتور، سپاهان و الدحیل) نتیجه نمی‌گیرد. فردا، اما روزی است که این دو مربی باید خلاف این فرضیه‌ها را ثابت کنند. اگر استقلال در تهران با حمایت هوادارانش العین را ببرد (که می‌تواند ببرد) و پرسپولیس در قطر حداقل نبازد، مسلماً همه به بازی‌های بعدی امیدوار می‌شوند، اما در غیر این صورت باید از همین حالا غزل خداحافظی را خواند. پارسال ما فقط پرسپولیس را در فینال آسیا داشتیم، ولی امسال برای رسیدن به همان فینال هم کارمان بسیار سخت‌تر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی