۰
دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم یوونتوس به هواداران این تیم اطمینان خاطر داد که سه شنبه شب آن‌ها تمام تلاش خود را خواهند کرد تا از جدال سختی که مقابل اتلتیکو مادرید، پیش رو دارند، سربلند خارج شوند.

رونالدو به هواداران یووه: آماده بازگشت شوید! به گزارش خبرورزشی، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، پیش از دیدار حساس سه شنبه شب تیمش مقابل اتلتیکو مادرید، در لیگ قهرمانان اروپا، به گفتگو با کانال اختصاصی یوونتوس پرداخت. رونالدو درباره وضعیت تیم گفت: تیم شرایط بسیار خوبی دارد و باور دارد که می‌تواند بازی خوبی رقم بزند، من هم همینطور. می‌توانیم واقعاً شب فوق العاده‌ای رقم بزنیم، چه ما در داخل زمین و چه هواداران روی سکوها.
رونالدو درباره اتلتیکو مادرید گفت: اتلتیکو تیم بسیار قدرتمندی است و همه از قدرت آن‌ها آگاه هستند. آن‌ها در دفاع بسیار عالی هستند، چندان ریسک نمی‌کنند و روی ضدحملات تیم خطرناکی هستند، اما ما هم آماده هستیم، تمام تلاشمان را می‌کنیم آن‌ها را شکست دهیم. همین جزئیات، سرنوشت بازی را رقم می‌زند، اما می‌خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم. فوتبال همین است، کسی انتظار نداشت بازی رفت را بازنده باشیم، اما این اتفاق افتاد، اکنون می‌خواهیم مقابل هوادارانمان، پاسخ محکمی به شکست بازی رفت بدهیم.
رونالدو در خصوص فصل جاری گفت:  فصل بسیار خوبی را سپری می‌کنیم و دو هدف پیش رو داریم، یکی سری‌آ که با اختلاف در صدر جدول قرار داریم و دیگری لیگ قهرمانان، که باید به یکچهارم نهایی صعود کنیم. امیدوارم که بتوانم با گلزنی به تیمم کمک کنم. از حضور در یوونتوس بسیار خوشحالم.
رونالدو در پایان به هواداران یوونتوس، گفت:  به هواداران می‌گویم که مثبت فکر کنید، بیاید با هم باور داشته باشیم، همه چیز ممکن است، ولی به کمک شما هم نیاز داریم، جو فوق العاده‌ای رقم بزنید و ما هم تلاش می‌کنیم در زمین بهترین نمایش را از خودمان ارائه کنیم. آماده کامبک شوید! من هم آماده ام.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی