نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس که چند سالی به عنوان کاپیتان این تیم در جمع سرخپوشان توپ می‌زد و البته سابقه سرمربیگری در تیم قرمزپوش پایتخت را نیز دارد، در خصوص شرایط اخیر این تیم سخن گفت.

به گزارش  خبرورزشی ، حسین عبدی در ابتدا، در خصوص تساوی پرسپولیس برابر نساجی مازندران گفت: «بازی روی چمن مصنوعی و زیر باران به شکل عادی نیز کیفیت را پایین آورده بود و البته فکر می‌کنم اشتباهات پیاپی تاکتیکی از سوی بازیکنان پرسپولیس و همچنین نساجی به کاهش کیفیت کمک بیشتری هم کرد.»
عبدی افزود: «اکثر حملات پرسپولیس در آن بازی با ارسال‌های بلند از نیمه زمین به قصد استفاده مهاجمان اصلی یا مهاجمان نوک در جریان بود. البته پرسپولیس از این تاکتیک نتوانست استفاده خاصی ببرد و در نهایت همان یک گل را هم روی یک کار ترکیبی بر روی زمین به ثمر رساند، ولی با این حال پرسپولیس نه خیلی خوب بازی کرد و نه خیلی بد. من فکر می‌کنم همه چیز معمولی بود هرچند باید به مسائل داوری هم اشاره کنیم که تمرکز بازیکنان را بهم ریخت. البته نظر کارشناسان داوری در این مورد بسیار مهم است.»
عبدی در نهایت گفت: «قطعا بازی با السد برای پرسپولیس نسبت به دیگر بازی‌های این تیم کاملا متفاوت است و برانکو باید با تاکتیک و تفکرات متفاوت به سراغ این تیم برود. خستگی بابت سفر‌های پیاپی از یک سو و حساسیت بازی از طرف دیگر هم می‌تواند سرخپوشان را تحت تاثیر قرار بدهد، اما امیدوارم این تیم در بازی سه شنبه نتیجه خوبی در دوحه کسب کند تا به آینده امیدوار شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی