۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید تیم محبوبش باید در دیدار با السد با پیروزی زمین را ترک کند در غیر این صورت بازی‌های بعدی برای تیم پرسپولیس بسیار دشوار خواهد شد.

به گزارش خبرورزشی، کریم باوی مهاجم اسبق پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم قبل از رویارویی با السد حرف می‌زند.
در مورد بازی پرسپولیس مقابل السد چه صحبتی دارید؟
پرسپولیس تیم خوبی است، به همان اندازه تیم السد هم تیمی قوی و ریشه‌دار است. من خودم سابقه بازی در قطر را دارم و از همان زمان تیم السد تیمی قوی بود که حتی سابقه قهرمانی در آسیا را هم با خودش یدک می‌کشد. السد در خطوط مختلف بازیکنان خوبی دارد و شاید بازیکنان خارجی اش بهترین بازیکنانش باشند که می‌توانند پرسپولیس را تحت تأثیر قرار دهند، اما پرسپولیسی که در چند سال اخیر بهترین بوده و در نیمه‌نهایی و حتی فینال آسیا هم حضور داشته، لقمه گلوگیری برای السد خواهد بود.
پرسپولیس قادر به پیروزی مقابل حریف قدرتمندش است؟
پرسپولیس عناصر تهاجمی خوبی دارد. خوشبختانه بودیمیر هم با گلزنی از فشار روحی خارج شد و قطعاً در آسیا هم با توجه به تجربه بین‌المللی اش راحت کار خواهد کرد. علیپور، شجاع و سیدجلال هم به واسطه کار گروهی می‌توانند از تجربه بالای خودشان در لیگ قهرمانان به بهترین شکل استفاده کنند. از تمام این حرف‌ها هم که بگذریم، چون پرسپولیس مقابل پاختاکور در خانه متوقف شده باید در بازی با السد دست پر از میدان خارج شود، چون در غیر این صورت بازی‌های بعدی و ادامه راه برای سرخپوشان خیلی سخت خواهد شد.
 پرسپولیس در این مدت بازیکنان مصدوم زیادی داشته، خستگی و فشردگی بازی‌ها برای این تیم مشکل‌ساز نمی‌شود؟
خستگی و فشردگی بازی‌ها روی پرسپولیس بی‌تأثیر نبوده و کمی سرخپوشان را اذیت کرده و قطعاً تیم‌هایی مانند پرسپولیس که درگیر لیگ قهرمانان آسیا هم هستند سختی و فشردگی مسابقات بیشتر آن‌ها را اذیت می‌کند، اما چاره‌ای نیست و پرسپولیس باید این دوران سخت را با موفقیت سپری کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی