نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع راست پرسپولیس گفت: السد قوی‌تر از فصل قبل شده و بازیکنان بسیار خوبی در این تیم حضور دارند، اما این موضوع موجب ترس ما از السد نمی‌شود.

با تمام وجود برای کسب سه امتیاز در قطر می‌جنگیم
به گزارش  خبرورزشی، مهدی شیری، بازیکن کناری پرسپولیس در خصوص بازی حساس مقابل السد، دقایقی با خبر ورزشی حرف زد و به سؤالات ما پاسخ داد.
*از بازی با پاختاکور شروع کنیم؛ چرا مقابل تیم ازبکستانی در خانه موفق نشدید؟!
بازی اول و موفقیت در آن اهمیت زیادی داشت؛ از همین‌رو با تمام وجود به مصاف حریف رفتیم، اما اشتباه بد کمک‌داور در پذیرفتن گل آفساید تیم ازبکستانی در کنار بدشانسی و فرصت‌هایی که از دست دادیم مزید بر علت شد تا از پیروزی در عین شایستگی محروم بمانیم.
* در خصوص بازی با السد چه صحبتی داری؟
السد قوی‌تر از فصل قبل شده و بازیکنان بسیار خوبی در این تیم حضور دارند، اما این موضوع موجب ترس ما از السد نمی‌شود، چون پرسپولیس هم با وجود بازیکنان خیلی خوبی که داشت نسبت به فصل قبل قوی‌تر شده و بازیکنان جدیدی به تیم پیوسته‌اند. ما نگران تغییر و تحولات حریف نیستیم، چون پرسپولیس در کنار شخصیت بالا از بهترین شرایط هم در لیگ برخوردار است. ما با روحیه بالایی راهی قطر شدیم و با تمام وجود برای پیروزی می‌جنگیم.
*بعد از کسب نایب‌قهرمانی فصل قبل حالا انتظار از پرسپولیس فقط قهرمانی است.
ما می‌دانیم توقعات از پرسپولیس در آسیا خیلی بالاست پس تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را کسب و انتظارات را برآورده کنیم، اما این موضوع هم یک حقیقت غیر قابل تردید است که امسال لیگ قهرمانان بسیار سخت‌تر است و تیم‌ها برای کسب موفقیت تجهیز شده‌اند.
* از آسیا جدا شویم و به لیگ برتر بپردازیم. چرا نتوانستید از مصاف با نساجی، دست پر خارج شوید؟
ما در بازی با نساجی تیم برتر میدان بودیم، با وجود بارندگی و بازی در زمین چمن مصنوعی. سه، چهار موقعیت خوب هم برای گلزنی داشتیم و دو مورد مشکوک به پنالتی که از سوی داور لحاظ نشد. همه قدرت ما را دیدند. پرسپولیس امسال هم مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی