۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: قطعاً با حضور هواداران‌مان شب سختی برای العین می‌سازیم.

به گزارش  خبرورزشی، امید نورافکن از روزی که به تهران و استقلال برگشته در همه دیدار‌های تیمش به میدان رفته است؛ هم در لیگ و هم در آسیا. این بازیکن روز شنبه با حضور در اردوی تیم امید درباره وضعیتش با سرمربی تیم امید حرف زد. نورافکن در ارتباط با بازی فرداشب هم به نکاتی اشاره کرد و به خبرورزشی گفت: «ما بازی اول در لیگ قهرمانان را با شکست پشت‌سر گذاشتیم و در این هفته باید هر طور شده در تهران برنده شویم».
او گفت: «از همه هواداران تیم‌مان دعوت می‌کنم فردا شب به آزادی بیایند و کمک کنند تا بازی مهم این هفته را با برد پشت‌سر بگذاریم. قطعاً با حضور هواداران‌مان شب سختی برای العین می‌سازیم».
نورافکن درباره مدت زمانی که در اردوی استقلال خواهد بود گفت: «من فردا هم با استقلال هستم ولی از چهارشنبه دیگر نمی‌توانم تیم را همراهی کنم، چون باید به اردوی تیم امید بروم و تیم را در دیدار‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ همراهی کنم».
نورافکن گفت: «بازی‌های حساس و مهمی است که البته فکر می‌کنم جدی‌ترین حریف‌مان عراق است. اگر عراق را شکست بدهیم که این توانایی را داریم، به دور بعد صعود می‌کنیم».
نورافکن درباره بازی با نفت مسجدسلیمان هم گفت: «پیروزی در این دیدار کار دشواری بود. نفت مسجدسلیمان برخلاف جایگاهش در جدول تیم خیلی خوبی است. با این وجود مهم سه امتیاز بود که توانستیم به آن دست پیدا کنیم. از این بابت خیلی خوشحالم ولی خب این بازی آخرین حضورم در لیگ برتر بود، چون در دیدار با نساجی دیگر نمی‌توانم در خدمت استقلال باشم و باید به اردوی تیم امید بروم تا مهیای بازی‌های این تیم شویم».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی