نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم استقلال تاکنون ۸ بار در مسابقات رسمی با العین امارات دیدار داشته و البته در بیشتر مسابقات برنده زمین مسابقه را ترک کرده است.

خبرورزشی/محمدرضا مدنی؛ تیم‌های استقلال تهران و العین امارات امشب برای نهمین بار در تاریخ رویارویی هر دو باشگاه به مصاف هم می‌روند.
**اولین مصاف شیرین شد!
این دو تیم اولین بار در سری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در کشور امارات و شهر العین که رقابت‌ها به صورت متمرکز برگزار می‌شد رودرروی هم قرار گرفتند؛ رقابت‌های فصل ۹۹-۹۸. این دو تیم در دور یک‌چهارم نهایی در تک‌بازی با هم مصاف دادند که استقلال آن دیدار را در شهر العین با نتیجه یک بر صفر با تک‌گل علیرضا اکبرپور برنده شد.
**دومین رویارویی تلخ شد!
دومین بازی این دو تیم در چارچوب اولین دوره مسابقات لیگ قهرمانان فصل ۰۳-۲۰۰۲ در گروه C انجام شد. دو تیم باز هم در شهر العین به دیدار هم رفتند که این بار تیم میزبان یک-۳ استقلال را در هم کوبید. تک‌گل آن دیدار استقلال را علی سامره به ثمر رساند. آن دوره هم به صورت متمرکز و دوره‌ای برگزار شد.
**العین مغلوب تمام و کمال!
این دو تیم ۱۰ سال بعد در لیگ قهرمانان ۲۰۱۳ برای سومین بار رودرروی هم ایستادند. هر دو تیم در یک گروه حضور داشتند و بازی رفت در تهران برگزار شد. استقلال بازی رفت را با گل‌های جی. لوید ساموئل و فرهاد مجیدی ۲ بر صفر برنده شد. دیدار برگشت را هم در امارات با تک گل جواد نکونام از روی نقطه پنالتی یک بر صفر برد.
**باخت کم‌سابقه!
العین و استقلال در سال ۲۰۱۷ بار دیگر در یک گروه قرار گرفتند (!) تا مسابقات پنجم و ششم را هم تجربه کنند. استقلال در تهران با تک‌گل کاوه رضایی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۹۰ بازی را یک بر صفر برد. مسابقه‌ای که دو اخراجی هم برای هر دو تیم در بر داشت، اما در دیدار برگشت با حساب یک-۶ بازنده شد. تیم علیرضا منصوریان در حالی که صفر-۶ از میزبان اماراتی اش عقب بود توسط کاوه رضایی تنها یکی از گل‌های خورده را تلافی کرد.
**سال تساوی‌ها!
سال ۲۰۱۸ باز هم استقلال با العین در یک گروه قرار گرفت. دو تیم این بار دیدار رفت را در امارات برگزار کردند. استقلال در شهر العین با دو گل تیام به نتیجه تساوی ۲-۲ رضایت داد. در دیدار برگشت هم بار دیگر با گل تیام از روی نقطه پنالتی به نتیجه‌ای بهتر از یک-یک در خانه اش دست نیافت!
**نکته امیدوار کننده!
نکته جالب توجه در مسابقاتی که به صورت رفت و برگشت برگزار شده این است که استقلال در دوره‌هایی که بازی رفت را میزبان بوده در آن مسابقه هرگز به العین نباخته و اتفاقاً برنده زمین را ترک کرده است. در ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ هر دو بار در دیدار رفت در تهران به ترتیب ۲ بر صفر و یک بر صفر العین را شکست داده است.
**کارنامه پربار استقلال!
با این تفاسیر استقلال از مجموع ۸ بازی که با العین در تاریخ باشگاهش انجام داده ۴ برد، ۲ تساوی و فقط ۲ باخت داشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی