نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاگردان وینفرد شفر در دور جاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای اولین بار در ورزشگاه آزادی برابر حریفشان وظیفه میزبانی را برعهده دارند.

به گزارش  خبرورزشی، در چارچوب مسابقات هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا استقلال از ساعت ۱۹ امشب در ورزشگاه آزادی میزبان تیم العین امارات است. بازنده‌های هفته اول در تهران انگیزه زیادی دارند تا برای کسب سه امتیاز این مسابقه و زنده نگه داشتن شانس صعود توان بالایی را بکار بگیرند.
العین در حالی امارات را ترک کرده که کایو و محمد عبدالرحمن، دو بازیکن سرشناس و تاثیرگذارش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. تیم دوم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر امارات مسیر پر فراز و نشیبی را تحمل کرده است. آن‌ها پس از قطع همکاری با زوران مامیچ در زمان برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا با گاریدو آغاز به همکاری کرده‌اند و فعلا در کنار شکست هفته گذشته برابر الهلال، ۸ امتیاز تا صدر جدول رده بندی لیگ فاصله دارند.
در مقابل العین امارات امشب تیمی پا به زمین مسابقه می‌گذارد که در نیم فصل دوم به غیر از شکست برابر تراکتورسازی، در مسابقات لیگ شکستی را تجربه نکرده و طی چهار بازی گذشته به ۱۲ امتیاز دست یافته تا اکنون تنها دو امتیازی رتبه نخست جدول رده بندی لیگ برتر بایستد. تیم آماده وینفرد شفر البته در بازی هفته اول لیگ قهرمانان در خانه الدحیل با نتیجه سه بر صفر شکست خورد و به دنبال جبران در ورزشگاه خانگی است.
این پیکار، نهمین رویارویی العین و استقلال خواهد بود. در هشت بازی قبلی استقلال چهار بار برنده بوده، دو دیدار را العین برده و دو بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. پرگل‌ترین رویارویی این دو تیم به بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال گذشته می‌رسد که تیم تحت هدایت علیرضا منصوریان با نتیجه ۶ بر یک شکست را پذیرفت. ناگفته نماند فرهاد مجیدی که این روز‌ها در قامت مربی در کنار آبی‌ها حضور دارد، در سال ۹۱ با پیراهن استقلال دروازه العین را باز کرده بود.
تنها مصدوم استقلال وریا غفوری بود که روز گذشته بدون مشکل در کنار بازیکنان تمرین کرد و با نظر شفر اگر مشکلی نداشته باشد می‌تواند در ترکیب اصلی جای بگیرد. خسرو حیدری به دلیل مسائل فنی از لیست بازیکنان برای رویارویی با العین کنار گذاشته شده است. مهدی قائدی به دلیل شرکت در اردوی تیم امید در این بازی غایب است و همچنین اللهیار صیادمنش که در مصدومیتش را زیر نظر پزشکان تیم امید مداوا می‌کند.
با توجه به حساسیت مسابقه مقابل العین امارات با وجود اینکه سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی هم حضور داشت؛ سنگربان باتجربه با بازوبند کاپیتانی در چارچوب دروازه آبی پوشان قرار می‌گیرد. خط دفاعی استقلال برابر الدحیل به دلیل محرومیتی که روزبه چشمی داشت نسبت به بازی‌های گذشته دستخوش تغییر شده بود، اما با پایان محرومیت او، حالا وریا غفوری، محمد دانشگر، پژمان منتظری و امید نورافکن به عنوان چهار مدافع جلوتر از رحمتی خط دفاعی استقلال را تشکیل خواهند داد.
روزبه چشمی و فرشید باقری در سیستم ۱-۳-۲-۴ به عنوان دو هافبک میانی حضور دارند و فرشید اسماعیلی، طارق همام و آیاندا پاتوسی با توجه به عملکرد خوب در بازی‌های گذشته در این مسابقه برای طراحی حملات کمربند خط میانی را تکمیل می‌کنند. به غیر از طارق، داریوش شجاعیان هم گزینه محتملی برای حضور در کنار اسماعیلی و پاتوسی خواهد بود. تنها مهاجم استقلال برابر العین گادوین منشا خواهد بود که دوندگی و انگیزه بالای او برابر هواداران در بازی خانگی می‌تواند کار مدافعان حریف را دشوار کند.
بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل العین به شرح زیر است:
سیدمهدی رحمتی، وریا غفوری، محمد دانشگر، پژمان منتظری، امید نورافکن، فرشید باقری، روزبه چشمی، آیاندا پاتوسی، فرشید اسماعیلی، طارق همام و گادوین منشا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی