۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس هیئت دوومیدانی آذربایجان‌غربی گفت: سهند نوری پرتابگر چکش آذربایجان‌غربی به بازی‌های قهرمانی آسیا در هنگ‌کنگ که از ۲۱ تا ۲۴ اسفند برگزار می‌شود اعزام خواهد شد.

به گزارش خبرورزشی، حسین فهیمی با اشاره به دعوت پرتابگر نوجوان آذربایجان‌غربی به عنوان نماینده ایران در بازی‌های قهرمانی آسیا در هنگ‌کنگ اظهار کرد: سهند نوری متولد ۸۱ به عنوان قهرمانی کشورمان رسیده و به اردوی تیم ملی دعوت شد.

وی تصریح کرد: در اردوی تیم ملی در پنج دوره رکوردگیری به عمل آمد و رکورد ورودی برای انتخاب برای اعزام به بازی آسیایی هنگ‌کنگ ۶۵ متر بود که خوشبختانه این ورزشکار شایسته استان توانست رکورد ورودی را کسب کند.

رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان‌غربی افزود: مسابقات پرتاب چکش قهرمانی آسیا در کشور هنگ‌کنگ از ۲۱ تا ۲۵ اسفند برگزار شده و هیئت دو و میدانی آذربایجان‌غربی پیش‌بینی مدال‌آوری برای این ورزشکار را دارد.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات ۱۵ ورزشکار از جمهوری اسلامی ایران شامل ۱۲ آقا و سه خانم حضور خواهند داشت و سهند نوری تنها نماینده ایران از آذربایجان‌غربی است.

فهیمی در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون بزرگترین مشکل هیئت دوومیدانی استان نبود پیست ۴۰۰ متری تختی است اظهار کرد: هیئت دوومیدانی آذربایجان‌غربی از چهار سال گذشته پی‌گیر ایجاد این پیست است که با پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان اعتباراتی برای آن گذاشته شده و مقرر است تا شهریور سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی