۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برنامه تمرینی پرسپولیس در دوحه قبل از بازی با السد دچار یکسری تغییرات شد و نگرانی هایی بابت عدم ناهماهنگی را به وجود آورد.

به گزارش  خبرورزشی، محسن خلیلی سرپرست و مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جابه‌جایی مکان تمرین سرخپوشان در روز‌های یکشنبه و دوشنبه گفت: «قرار بود تمرین اول را در زمین اختصاصی السد و تمرین دوم را در زمین محل برگزاری بازی انجام بدهیم، اما از آنجا که نیاز داشتیم تا برای تمرین نخست مان، زمان بیشتری را اختصاص بدهیم، به همین علت به زمین  اصلی محل برگزاری بازی رفتیم و آنجا را به جای زمین تمرین السد انتخاب کردیم، زیرا از چمن مطلوبی برخوردار بود و این اجازه را به بازیکنان ما می‌داد تا با شرایط ورزشگاه و چمن آشنا شوند برای تمرین دوم که زمان کوتاه تری نیاز است به زمین تمرینی السد رفتیم و کارمان را دنبال کردیم.»
او ادامه داد: «تاکید ما بر این است که هیچ ناهماهنگی صورت نگرفته و هواداران نیازی نیست نگران تیم باشند. بازیکنان توانستند تمرین بسیار خوبی را در ورزشگاه اصلی به فاصله دو روز مانده تا بازی انجام بدهند و تمرین ماقبل از بازی نیز در زمین تمرینی باشگاه السد انجام شد. با این کار، ما دو هدف را نشانه گرفتیم.»
خلیلی در پایان گفت: «برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم، همه چیز را زیر نظر دارد و اگر مشکلی به وجود بیاید، حتما آن را اعلام می‌کند. تمرینات به خوبی برای همه ما پیش رفت و از هواداران هم می‌خواهیم برای اعضای تیم انرژی مثبت بفرستند و حمایت شان را قطع نکنند تا انشالله پرسپولیس بتواند با یک نتیجه خوب از قطر به تهران برگردد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی