نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی به عنوان سرپرست این تیم فعالیت می کرد، به تمجید از شرایط فنی سرخپوشان قبل از بازی با السد پرداخت.

به گزارش  خبرورزشی، محمد پنجعلی که برای سال ها، بازوبند کاپیتانی قرمزپوشان پایتخت را بر بازو داشت، در مورد تقابل با السد قطر گفت: «دیدار بسیار مهمی را در پیش داریم. بچه‌ها باید با تمام توان بجنگند، زیرا اگر این بازی از دست برود، شانس صعود پرسپولیس از گروه خیلی سخت می‌شود.»
او اضافه کرد: «همه پیشکسوتان و هواداران به کارِ فنی برانکو ایمان دارند. انشالله در این بازی اگر دروازه تیم بسته بماند، می‌توانیم روی یک ضدحمله دروازه السد را باز کنیم. مهم این است که آنجا، اصلا گل نخوریم و مدافعان و دروازه بان تیم باید حواس شان را ششدانگ جمع کنند تا چنین اتفاقی رخ ندهد، زیرا گل زدن به السد خیلی سخت است.»
پنجعلی در نهایت گفت: «بچه‌های خط حمله تیم هم باید باهوش باشند و از کمترین فرصت ها، بهترین استفاده را ببرند. پرسپولیس نیاز دارند تا با یک ضدحمله، به گل برسد. البته معتقدم خط حمله پرسپولیس واقعا خطرناک است، زیرا ماریو بودیمیر، علی علیپور، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، سروش رفیعی، بشار رسن و... در شرایط خیلی خوبی قرار دارند. امیدوارم که فرصتی برای گلزنی توسط پرسپولیس از دست نرود و با یک برد خوب، بچه‌ها به تهران برگردند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی