۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال پرسولیس به خبرورزشی گفت: در چند سال اخیر آنقدر با السد بازی کرده‌ایم که این تیم حریف سنتی ما شده است.

خبرورزشی/ناصر قراگزلو؛ محسن ربیع‌خواه، بازیکن پرسپولیس از شرایط خوبی بهره می‌برد، اما فعلاً به صلاحدید سرمربی پرسپولیس بازی نمی‌کند به همین بهانه روز گذشته گفت‌وگویی اختصاصی با ربیع‌خواه داشتیم که از نظرتان می‌گذرد.
*شرایطتت برای بازی چگونه است؟
من هر روز تمرین می‌کنم. شرایط بازی کردن را هم داشتم، اما به صلاحدید مربی بنا شد برای بازی ریسک نکنم، اما برای بازی‌های ایام عید و سال جدید اگر برانکو صلاح بداند بازی خواهم کرد.
*چرا در بازی با پاختاکور، پرسپولیس نمایش خوبی نداشت؟
نه به نظرم پرسپولیس خوب بازی کرد. در آسیا بازی آسانی وجود ندارد و همه حریفان سخت هستند. در دیدار با پاختاکور هم بازیکنان ما نمایش خوبی ارائه دادند، اما متأسفانه با گل بدی که در شرایط آفساید خوردند با بدشانسی بزرگی مواجه شدند. ما بد وقتی گل خوردیم و روی بدشانسی موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد.
*بعضی‌ها معتقدند پرسپولیس این فصل قدرت فصل قبل را ندارد.
خیلی زود است که راجع به پرسپولیس و قدرتش در آسیا قضاوت کرد!
*اما استارت ضعیفی داشتید و این نکته تا حدودی ناامید‌کننده است.
نه، استارت ضعیفی نداشتیم، چون همه دیدند که گل تیم پاختاکور چگونه به ثمر رسید. فصل قبل هم به همین شکل حرف و حدیث وجود داشت از همین‌رو بعضی از حرف و حدیث‌های فعلی وجود داشت و بعضی‌ها می‌گفتند پرسپولیس حتی از گروهش صعود نمی‌کند، اما دیدید که با اقتدار تا فینال صعود کردیم.
*السد را چگونه ارزیابی می‌کنی؟
در چند سال اخیر آنقدر با السد بازی کرده‌ایم که این تیم حریف سنتی ما شده است! السد از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و با باختی که در هفته اول داشته، قطعاً برای جبران مافات به مصاف ما می‌آید، اما ما انگیزه‌های بالای خودمان را داریم و برای برد به مصاف حریف می‌رویم.
*السد تمام حریفانش در لیگ قطر را با نتایج پرگلی شکست داده و...
به هیچ‌وجه برد‌های پرگل السد در لیگ قطر موجب هراس ما نمی‌شود. در کشور قطر دو، سه تیم قوی هستند و سایر تیم‌های آن لیگ ضعیفند این در حالی است که در لیگ ایران پنج، شش تیم خیلی قوی وجود دارند و حتی تیم‌های پایین جدولی هم قدرت خوبی دارند و گاهی دیدیم که حتی تیم‌های بالای جدولی را متوقف کرده‌اند.
*نقطه قوت تیم السد را چه بازیکن یا پستی می‌دانی؟
السد در همه پست‌هایش بازیکنان خوبی دارد و در مجموع تیم خیلی خوبی محسوب می‌شود.
*بازی کردن یا بازی نکردن ژاوی چقدر برای تیم‌تان مهم است؟
قطعاً حضور ژاوی در تیم السد تأثیر‌گذار خواهد بود، اما سرمربی ما حتماً فکر همه مسائل را کرده و با آنالیز کامل تیم را به مصاف حریف می‌فرستد. ژاوی هم نباشد تیم السد بازیکن خوب به اندازه کافی دارد.
*در لیگ برتر هم به نظر کار سختی برای قهرمانی دارید؟
امسال چهار، پنج تیم مدعی قهرمانی هستند ولی ما تیمی داریم که واقعاً شخصیت خوبی برای قهرمانی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی