نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم اصفهانی پرسپولیس از ابتدای فصل در کنار سرخپوشان تمرین می کرد اما از نیم فصل توانست به جمع بازیکنان در لیست اصلی اضافه شود.

به گزارش  خبرورزشی، مهدی شریفی قبل از بازی با السد گفت: «من بازیکن بی تجربه‌ای نیستم، چون در تیم‌های بزرگ مثل سپاهان و تراکتورسازی سابقه بازی دارم. گل‌های حساسی هم برای این تیم‌ها به ثمر رساندم. قطعاً با هدف بزرگی به پرسپولیس آمدم و می‌خواهم به تیم جدیدم نیز کمک کنم.»
این بازیکن که صاحب پیراهن شماره ۱۰ پرسپولیس نیز شده ادامه داد: «شاید در برخی بازی‌ها به عنوان یار تعویضی به میدان رفته باشم، اما در هر حال دوست دارم حتی اگر یک دقیقه هم پیراهن پرسپولیس را در میدان به تن می‌کنم، موثر واقع شوم. این مهمترین هدف من است. در دیدار‌های گذشته نیز با این که به تازگی به جمع سرخپوشان اضافه شدم، اما کادر فنی از عملکردم رضایت داشت و هواداران نیز پیام‌های محبت آمیزی برایم ارسال می‌کنند تا به لحاظ روحی پیشرفت کنم. هواداران نسبت به شرایطی که دارم ابراز رضایت کردند و این بهترین اتفاق ممکن است. با این حال منتظر زمان برای بازی و هماهنگی با سایر بازیکنان هستم تا به پرسپولیس بیشترین کمک را کنم.»
شریفی در خصوص دیدار مقابل السد قطر نیز گفت: «بدون شک بازی سختی را مقابل این حریف خواهیم داشت، ولی ما هم پرسپولیس هستیم و از هیچ تیمی نمی‌ترسیم. بازیکنان بزرگتر تیم به همراه کادر فنی صحبت‌های لازم را با ما انجام دادند و با تمام انرژی و انگیزه به میدان می‌رویم تا یک نتیجه خیلی خوب کسب کنیم. پرسپولیس فصل پیش در یک قدمی قهرمانی آسیا پیش رفت و حالا وقت آن رسیده که با پیروزی‌های درخشان کار ناتمام فصل قبل را تمام کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی