۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد داور دربی پایتخت امروز مشخص خواهد شد.

به گزارش  خبرورزشی، داود رفعتی در حاشیه کلاس توجیهی و دانش‌افزایی داوران و کمک داوران فوتبال درباره انتخاب داور دربی گفت: امروز جلسه‌ای در این خصوص داریم و داور دربی را مشخص می‌کنیم، اما نام او را اعلام نمی‌کنیم. بنیادی‌فر، خورشیدی، فغانی، زرگر و همه داوران لیگ کاندیدای قضاوت در دربی هستند. حتی داورانی که در هفته بیست‌ودوم هم برای این دو تیم قضاوت می‌کنند بازهم شانس قضاوت دربی را دارند.
رئیس دپارتمان داوران در مورد اختلاف خود با علی خسروی نیز یادآور شد: کمیته داوران مسائل مهم‌تری دارد. این اصلاً سؤال مهمی نیست که به آن بپردازیم، اما کلی می‌گویم کسانی که برنامه دارند، ارائه کنند و در جلسه‌ای در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
رفعتی در رابطه با حضور پیرلوئیجی کولینا در دیدار دربی و تست سیستم VAR در این مسابقه تصریح کرد: حضور کولینا در این مسابقه صد درصد است. متأسفانه یکسری از دوستان گفته‌اند که ما یک تلویزیون در کنار زمین می‌گذاریم و سیستم VAR را در دربی راه می‌اندازیم. این حرف خنده‌دار است. این سیستم یک تکنولوژی پیشرفته است. در مرحله اول باید چند نفر را به فیفا معرفی کنیم که ما این کار را انجام داده‌ایم و در مراحل بعد هم باید تست‌های دیگر انجام شود. فیفا با شرکت داخلی ارائه‌کننده این سیستم موافقت کرده است. حتی پروژه «فوروارد» فیفا هم بودجه‌ای برای پیاده کردن این سیستم به ما اختصاص داده که این بودجه هم یک مبلغ قابل توجه است.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا VAR به طور قطع در دربی استفاده نخواهد شد، گفت: بله، قطعاً این سیستم به دربی نخواهد رسید.
رئیس دپارتمان داوران در پایان در مورد اینکه آیا امیدوار است سیستم VAR در فصل جاری در لیگ برتر مورد استفاده قرار بگیرد، گفت: امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی