۰
سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو تیم پرسپولیس و السد قطر برگزار کننده دیدار هفته دوم از لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم هستند.

  به گزارش  خبرورزشی، السد امشب (سه شنبه) از ساعت ۱۹ و ۱۵ در ورزشگاه جاسم بن حمد میزبان پرسپولیس است و برنده بازی، صاحب ۳ امتیاز مهم و حیاتی می‌شود.
فصل قبل، السد و پرسپولیس ۴ بار مقابل هم بازی کردند و رقابت شان جذاب و دیدنی دنبال شد. در این فصل نیز، در یک گروه قرار گرفته اند. جالب اینکه از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ تا امروز که منتظر شروع هفته دوم لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ هستیم، السد طی ۳ بازی فقط یک گل زده که آن هم در ورزشگاه آزادی توسط بغداد بونجاح درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت. آنها در اولین دیدار این فصل، موفق به باز کردن دروازه الاهلی عربستان نشدند. 
در مقابل پرسپولیس نیز از همان زمان تا به حال، ۵ بازی انجام داده که حاصل آن ۳ گل زده برابر السد (۲ گل) و پاختاکور ازبکستان در این فصل بوده است. سرخپوشان در فینال مقابل کاشیما آنتلرز موفق به گلزنی نشدند.
آخرین گل آسیایی السد از فصل قبل تا کنون درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته و البته سیامک نعمتی نیز آخرین گلزن سرخپوشان در فصل ۲۰۱۸ بود؛ فصل درخشانی که قرمز‌ها را به فینال لیگ قهرمانان آسیا کشاند. حالا در این فصل، دو تیم باید مقابل هم صف آرایی کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی