نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال کشور گفت: فوتبال داخلی ما در دوران کی‌روش از بین رفت و همه چیز فدای تیم ملی شد.

به گزارش  خبرورزشی، حسن روشن در حاشیه نشست پیشکسوتان ورزش با وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک درباره وضعیت فوتبال ایران در زمان حضور کارلوس کی‌روش اظهار داشت: فوتبال داخلی ما در دوران کی‌روش از بین رفت و همه چیز فدای تیم ملی شد و به همین دلیل باشگاه‌ها توانایی حضور قدرتمندانه و قابل قبولی در لیگ قهرمانان آسیا را ندارند.
وی افزود: ما باید روی ساختار فوتبال ایران کار کنیم تا نمایندگان خوبی در آسیا داشته باشیم.
روشن درباره جایگزین کی‌روش در تیم ملی عنوان کرد: کی‌روش آمد که فوتبال ایران را بسازد. به هر حال به نظرم ادامه کار تیم ملی با مربیان خارجی جایز نیست، چون مربیان خوب خارجی همگی مشغول به کار هستند.
وی بیان کرد: خوشحالم در این جمع حضور دارم چندین سال است ما همدیگر را ندیدیم. وزیر ورزش قول داد همه فدراسیون‌ها کمیته پیشکسوتان داشته باشند تا تجربیات آن‌ها استفاده کنند و امیدوارم این امر محقق شود.
روشن در مورد وضعیت استقلال تاکید کرد: بازی‌های استقلال را نگاه نمی‌کنم اگر بازی‌های این تیم را نگاه کنم آن وقت مجبورم در مورد استقلال اظهار نظر کنم و ممکن است دوستان ناراحت شوند. مدیر عامل و هیئت مدیره استقلال زمانی که به این باشگاه می‌آیند خوب وارد می‌شوند، اما نمی‌دانم چرا بعد از آن تصمیمات خوبی نمی‌گیرند. شاید مقصر میز ریاست است. متاسفانه دلال‌ها در استقلال و پرسپولیس حاکم هستند و به همین دلیل این دو تیم خیلی شرایط خوبی ندارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی