۰
سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس گام اول در لیگ قهرمانان آسیا را محکم برنداشت و در خانه برابر تیم پاختاکور با نتیجه یک - یک متوقف شد.

به گزارش  خبرورزشی، فوتبال تیم برانکو مقابل پاختاکور آن فوتبالی نبود که همه از تیم نایب‌قهرمان لیگ قهرمانان انتظار داشتند. سختکوشی تیم پاختاکور، برانکو و شاگردانش را به یک نتیجه مهم رساند که این فصل، فصل سختی برای آن‌ها خواهد بود. به این خاطر که حریفان برابر پرسپولیس نه به عنوان نماینده فوتبال ایران بلکه به عنوان نایب‌قهرمان لیگ قهرمانان آسیا می‌ایستند و می‌کوشند با نتیجه گیری در این بازی نگاه‌ها را متوجه خود کنند. پرسپولیس به همین دلیل برای تکرار نمایش فصل گذشته و نتایجی که در گذشته به دست آورد، باید تلاشش را مضاعف کند و شاید بهتر است پرسپولیس همه نتایج فصل گذشته را فراموش کند. موفقیت گذشته تضمینی برای تکرار بازی‌ها و نتایج خوب نیست.
این بهترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس بود که در همان گام نخست متوجه واقعیت مهم این فصل شد. حال پرسپولیس در بازی با السد مصمم‌تر از بازی با پاختاکور بازی خواهد کرد و خوب متوجه شده در این بازی برای پیروزی باید بهتر از فصل گذشته باشد.
ژاوی به دلیل آسیب‌دیدگی به این بازی نمی‌رسد، اما بغداد بونجاح در نوک خط حمله السد هم، چون گذشته زهردار است. بازیکنی که در گذشته به دفعات دروازه استقلال و پرسپولیس را باز کرده است.
در این بازی مهار بغداد بونجاح مهم‌تر است یا رعایت دفاع تیمی؟ بی‌شک دفاع تیمی. باید تلاش شود به جای مهار بغداد بونجاح توپ به او نرسد یا وقتی توپ به او می‌رسد در وضعیتی باشد که فضا برای عکس‌العمل و تهدید دروازه تیم پرسپولیس نداشته باشد. قطعاً حملات پرسپولیس در این بازی نقش تعیین کننده‌ای در نتیجه بازی خواهد داشت. البته حملاتی که منطقی باشد و نقطه آغاز حمله از جایی باشد که در صورت از دست رفتن توپ، تیم زمان و فضا برای شکل گرفتن در ساختار دفاعی داشته باشد. به عبارت ساده‌تر در این بازی هم دفاعی فوتبال کردن خطرناک است و هم سراپا حمله کردن. البته جدیت باید بیش از پیش چاشنی بازی تیم پرسپولیس شود. پرسپولیس به دلیل نایب‌قهرمانی در فصل گذشته در هیچ مسابقه‌ای از پیش برنده نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی