نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان به خبرورزشی گفت: به نظرم پرسپولیس باید آن‌قدر باقدرت بازی کند که اشتباهات داوران هم نتواند جلوی پیروزی‌اش را بگیرد.

خبرورزشی/امید یوسفیان: محسن کیایی غیر از اینکه اطلاعات فوتبالی زیادی دارد و آن را مو به مو دنبال می‌کند، استاد پیش‌بینی است و نتیجه خیلی از بازی‌های پرسپولیس در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا را درست حدس زده بود. شاگردان برانکو امشب در یک دیدار فوق‌العاده حساس به مصاف تیم قدرتمند السد قطر می‌روند. به همین بهانه با این بازیگر توانا و محبوب تماس گرفته تا نظرش را در خصوص بازی امشب جویا شویم.
* شرایط این روز‌های پرسپولیس را چطور می‌بینی؟
وضعیت تیم خوب است. پرسپولیس نفرات فوق‌العاده‌ای به تیمش اضافه کرده، ولی به نظرم زمان می‌برد تا این بازیکنان در تیم جا بیفتند و با سایر نفرات هماهنگ شوند. اگر نگاه کنید رفته رفته نسبت به دیدار اول نیم‌فصل دوم، بازیکنانی مثل ترابی، سروش، بودیمیر، شیری و نادری عملکرد بهتری داشتند.
* خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس دچار افت شده است.
ببینید نیم‌فصل اول فوق‌العاده سنگین بود و فشار زیادی روی پرسپولیس به وجود آمد. این فشار باعث مصدومیت چند بازیکن کلیدی شده، ضمن اینکه فاصله کم بازی‌ها در از دست دادن چند امتیاز بی‌تأثیر نبوده است. به نظرم بازیکنان ایرانی برای بازی در هر سه روز تربیت نشده‌اند.
* هواداران پرسپولیس اشتباهات داوری را در عدم نتیجه‌گیری این تیم مؤثر می‌دانند. نظر شما چیست؟
قبول دارم اشتباهات داوری در چند دیدار به ضرر پرسپولیس بوده، ولی خب داوران هم مثل بازیکنان یا مربیان دچار اشتباه می‌شوند. به نظرم پرسپولیس باید آن‌قدر باقدرت بازی کند که هیچ اشتباه داوری‌ای نتواند جلوی پیروزی‌اش را بگیرد.
* پرسپولیس می‌تواند در این فصل قهرمانی‌اش را تکرار کند؟
به نظرم این پتانسیل را دارد و پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است، چون هم بازیکنان باکیفیت و هم مربی‌ای مثل برانکو که باتجربه و بادانش است در اختیار دارد.
* بازی امشب با السد را چطور می‌بینی؟
به نظرم مساوی با پاختاکور در آزادی به ضرر پرسپولیس تمام می‌شود، چون تا آخر مرحله گروهی پرسپولیس فقط یک بازی دیگر در تهران دارد که این قضیه کار را دشوار خواهد کرد. هرچند در آن بازی گل آفساید و خطا خوردیم، ولی دو امتیاز حیاتی از دست رفت. امیدوارم روز آخر، حسرت از دست دادن این امتیازات خانگی را نخوریم. السد هم تیم بسیار پرقدرتی است و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد. قطعاً پرسپولیس کار دشواری در قطر خواهد داشت، ولی حدسم این است پرسپولیس مقابل السد شکست نمی‌خورد.
* بازی را چند – چند پیش‌بینی می‌کنید؟
امیدوارم پرسپولیس با پیروزی به تهران برگردد، ولی پیش‌بینی‌ام مساوی است و فکر می‌کنم بازی یک – یک می‌شود. گل پرسپولیس را هم ماریو بودیمیر می‌زند.
* گفتی بودیمیر؛ به نظرت چه‌جور بازیکنی است؟
مهاجم خوب و باکیفیتی است اگر یک مقدار دیگر با تیم هماهنگ و با فضای ایران آشنا شود. در کل من از سبک بازی‌اش خوشم می‌آید و فکر می‌کنم می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.
* یعنی کیفیت فنی بودیمیر از منشا بالاتر است؟
به نظرم بله. بودیمیر برخلاف منشا با فکرش بازی می‌کند و کیفیتش بالاتر از منشاست. گادوین قدرت بدنی و دوندگی بالایی داشت، ولی یک نوع بی‌خیالی خاصی در سبک بازی‌اش دیده می‌شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی