نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال العین امارات گفت: بازی با استقلال مهم بود و امتیازی مهم گرفتیم.

گاریدو: استقلال اجازه حمله نداد
به گزارش خبرورزشی، خوان کارلوس گاریدو پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال العین امارات مقابل استقلال گفت: بازی مقابل تیمی مثل استقلال بازی خیلی مهمی است، اما ما توانستیم مساوی بگیریم. مهم این بود که گل دوم را نخوردیم. مهم این بود که توانستیم گل بزنیم و با یک امتیاز از بازی خارج شویم. می‌خواهیم در این دوره تیم را بازسازی کنیم و این نتیجه برای ما خیلی مثبت بود که یک امتیاز در خانه حریف از زمین خارج شویم.
وی درباره اینکه چرا تیمش در نیمه دوم از زمین حریف پرس می‌کرد، گفت: در هر بازی دل‌مان می‌خواهد که پیشرفت داشته باشیم، اما استقلال در این بازی به ما این اجازه را نداد. روی یک کرنر غافلگیر شدیم و گل خوردیم، اما مهم این بود که روحیه‌مان را از دست ندادیم و تلاش کردیم تا گل تساوی را به ثمر برسانیم. بازیکنانم برای گرفتن یک امتیاز جنگیدند و من آن‌ها را تحسین می‌کنم.
سرمربی العین در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم، مبنی بر اینکه فکر می‌کند چه تیم‌هایی از گروه مرگ صعود می‌کنند، اظهار داشت: نمی‌توانم این را پیش بینی کنم، چون پیشگو نیستم، اما هر تیمی که سعی و تلاش بیشتری کند، شانس بیشتری می‌آورد مانند امروز که ما این موضوع را به خوبی نشان دادیم. روحیه خوب تیم در این بازی برای ما شانس آورد و توانستیم از این بازی امتیاز کسب کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی