۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس گفت: به نظرم در آسیا، برانکو و شفر باید فکری به حال تیمشان کنند چون هواداران کم کم ناراحت می‌شوند.

به گزارش  خبرورزشی، علی پروین در خصوص دیدار‌های پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و بازی جنجالی روز گذشته تیم پیشکسوتان پرسپولیس با تیم منتخب سال ۹۸ صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:
* ابتدا از بازی پرسپولیس و السد شروع کنیم. بازی پرسپولیس را دیدید؟
بله، نمی‌دانم چرا بازیکنان پرسپولیس با وجود گذشت چندین هفته از بازی‌ها هنوز هماهنگ نشده‌اند. واقعا نمی‌دانم چرا نفرات تیم برانکو با هم هماهنگ نیستند. می‌گویند نفرات جدید جذب کردیم، ولی بازیکنان جدید آنقدر زیاد نیستند که هماهنگی آن‌ها این همه زمان ببرد.
* اما پرسپولیس دیروز مقابل السد بعد از چند هفته بازی خوبی کرد...
بله بازی خوبی بود، اما لامصب! دقیقه ۹۴ السد روی اشتباه کمک داور به گل رسید و با همین گل زنگ خطر برای پرسپولیس به صدا در آمد. فوتبال امروز به دلیل پیشرفت‌های زیادی که داشته بیشترین گل‌هایش در دقایق آخر به ثمر می‌رسد.
* به نظر شما مشکل پرسپولیس چیست؟
معتقدم پرسپولیس مفت منشا را از دست داد. این بازیکن در خط حمله می‌توانست کمک حال تیم برانکو باشد، ولی خیلی راحت از این تیم کنار گذاشته شد. منشا در این روز‌ها می‌توانست به پرسپولیس کمک کند.
* نمایندگان ایران به ویژه استقلال و پرسپولیس چقدر شانس صعود دارند؟
همانطور که گفتم زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا در آمده است. همه چیز خطری شده است. برانکو هم باید فکری به حال تیمش کند.
* قبول دارید پرسپولیس و استقلال در آسیا شادابی خاصی ندارند؟
من فکر می‌کنم بازیکنان استقلال و پرسپولیس عادت به روز‌های پرفشار ندارند. روز گذشته بازی استقلال و العین را هم دیدم. دیدید بازیکنان استقلال به دلیل خستگی یکی یکی مصدوم شده و زمین می‌خوردند. نمی‌دانم چرا برنامه لیگ اینقدر فشرده است؟ نه بازی ملی داریم، نه جام ملت‌ها است و نه جام جهانی. در جریان بازی عضلات بازیکنان استقلال به دلیل فشردگی می‌گرفت. فراموش نکنید استقلال و پرسپولیس در آسیا مثل رقبا مهره‌های آنچنانی ندارند که سیستم چرخشی را استفاده کنند. به نظرم در آسیا برانکو و شفر باید فکری به حال تیمشان کنند، چون هواداران کم کم ناراحت می‌شوند.
* یعنی صدای اعتراض تماشاگران بلند شده؟
بله. وقتی از ۲ بازی یک امتیاز می‌گیرید یعنی هوادار ناراحت است. یک امتیاز نه در شان پرسپولیس است و نه در شان استقلال. ذوب‌آهن ۴ امتیاز دارد و از این دو تیم بهتر امتیاز گرفته است. حداقل استقلال و پرسپولیس از این ۲ بازی باید یکی را می‌بردند.
* آقای پروین! با توجه به تجاربی که شما دارید وضعیت تیم ملی امید را برای صعود به المپیک چطور می‌بینید؟
به نظرم بر خلاف تصور‌ها تیم امید کار خیلی خیلی سختی دارد. شما تیم ملی عراق را ببینید که خیلی از بازیکنانش در همین جام ملت‌های آسیای گذشته بازی کردند. من پیش بینی می‌کنم بازی‌های سختی در انتظار تیم امید است و دیروز در حین بازی پیشکسوتان با استیلی حرف زدم و به او گفتم کارشان خیلی سخت است. دیروز به استیلی گفتم مواظب باش، فکر نکن روز‌های راحتی در انتظار تو و تیم امید است، همه تیم‌های خوبی هستند به خصوص تیم ملی عراق. با توجه به میزبانی امیدوارم تیم ملی امید ما صعود کند.
* نظر شما درباره ادامه بازی‌های لیگ چیست؟
شاید خیلی‌ها تصور کنند بازی بعدی پرسپولیس مقابل سپیدرود راحت باشد، اما بازی در زمین رشت و در چمن مصنوعی برای برانکو و شاگردانش خیلی سخت خواهد شد. استقلالی‌ها هم فکر می‌کنند بازی با نساجی آسان است، ولی اینطور نیست. در نیم فصل دوم همه تیم‌ها نسبت به یکدیگر شناخت دارند.
* روز گذشته بازی دو تیم منتخب پیشکسوتان پرسپولیس و منتخب تیم سال ۹۸ برگزار شد و در ابتدا بهروز رهبری فرد با شما آشتی کرد و در پایان علیه شما موضع تندی گرفت. جریان چه بود؟
واقعا نمی‌دانم نیت افراد چیست، اما دیروز در جریان بازی بهنام طاهرزاده در داخل زمین با یک نفر درگیر شد و بگو و مگو کردند که من برای جمع شدن حاشیه از داور خواستم ۵ دقیقه قبل از پایان بازی سوت را بزند. حالا نمی‌دانم رهبری فرد چه گفته و نیت قلبی‌اش چیست.
* رهبری فرد به پرداختی‌های زمان سرمربیگری شما و همچنین شرکت پیشکسوتان اعتراض کرده است...
شما ببینید که مگر ما پول پیشکسوتان را می‌دهیم؟ توجه کردن به چنین مسائلی ارزش ندارد. پس بی خیالش شوید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی