۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو به شدت از برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر انتقاد کرد و مدعی شد هیچ‌کدام از مربیان از این وضعیت رضایت ندارند.

به گزارش خبرورزشی، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بعد از مدت‌ها به تبریز آمدم. خاطرات خیلی خوبی از مردم تبریز و هواداران خوب تراکتورسازی دارم. واقعاً خوشحالم که در این محیط و جمع قرار می‌گیرم و ان‌شاءالله فردا شاهد یک بازی زیبا و جوانمردانه از سوی هر دو تیم باشیم. با توجه به وضعیت جدول و امتیازاتی که دو تیم کسب کردند فکر می‌کنم بازی فردا یکی از مهمترین بازی‌های آن‌ها باشد. ما آماده بازی هستیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم.
امیدوارم بازیکنان جوان ما مقابل دژاگه، شجاعی و حاج‌صفی عرض‌اندام کنند
وی ادامه داد: می‌دانیم که مقابل تیمی خیلی خوب و تقویت شده به میدان خواهیم رفت، تیمی که در این اواخر نتایج خیلی خوبی کسب کرده و بازیکنان سرشناس و خوبی دارد. این بازی تجربه خوبی برای بازیکنان جوان ما خواهد بود. امیدوارم مقابل اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی بتوانند عرض‌اندام کنند، بازیکنانی که هم از نظر اخلاقی و هم حرفه‌ای جزو خوب‌های ما هستند. امیدوارم بازیکنان ما بتوانند از این بازی تجربه و بهره لازم را ببرند. فکر می‌کنم با حضور هواداران تبریزی این بازی می‌تواند هیجان و کیفیت خاص خودش را داشته باشد و فردا شاهد فوتبالی جذاب از هر دو تیم خواهیم بود. امیدوارم همه از بازی فردا لذت ببرند.
هزینه تیم ما در مقایسه با تیم‌های دیگر واقعاً ناچیز بوده است
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی افزود: ما در شروع فصل بازیکن لیگ برتری جذب نکردیم و شش هفت بازیکن از لیگ‌های پایین‌تر جذب کردیم که همه‌ی آن‌ها توانایی‌های‌شان را نشان دادند. هزینه‌ای که برای تیم ما شد در مقایسه با تیم‌های دیگر واقعاً ناچیز بوده است. حدود ۱۰، ۱۲ میلیارد تومان هزینه امسال تیم ما بود که برای پرداخت همین مبلغ هم مشکلات مختلفی داشتیم. روز‌های سختی را در نیم‌فصل اول گذراندیم، اما با اراده‌ای که بازیکنان داشتند و با حمایتی که هواداران کردند، توانستیم شرایط سخت را پشت سر بگذاریم. همین حمایت هواداران بیشترین عاملی بود که باعث شد روند خوب‌مان را حفظ کنیم و الان هم خداراشکر جزو تیم‌های بالای جدول هستیم. هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده است و امیدوارم که بتوانیم با کسب امتیازات لازم جواب محبت‌های هواداران را بدهیم، هوادارانی که واقعاً امسال خیلی حمایت کردند و پرشور بودند. ما کار خاصی انجام ندادیم و فقط اراده بازیکنان برای پیشرفت خیلی خوب بود. انسان‌های زیادی اینجا زحمت کشیدند. خود آقای مهاجری هم اینجا چند سال زحمت کشید که برای ایشان هم آرزوی موفقیت می‌کنم.
مالک جدید باشگاه نمی‌آمد شاید پدیده منحل می‌شد
گل‌محمدی درباره مشکلات نیم‌فصل اول پدیده که باعث شده بود او تصمیم به استعفا بگیرد، گفت: موضوع خیلی مشخص بود. بحث استعفا و این مسائل مطرح نبود. با توجه به نتایجی که کسب کرده بودیم انتظار داشتیم حداقل همان چیزی که قول داده بودند پرداخت شود، اما این اتفاق نیفتاد. حضور مالک جدید در پدیده یک اتفاق خوب بود که رخ داد. خوشبختانه با هزینه‌هایی که کردند، عمده مشکلات ما حل شد. پیش از این ما برای داشتن زمین تمرین مشکل داشتیم و اگر آقای حمیداوی آن زمان نمی‌آمد و حمایت نمی‌کرد کارمان گره می‌خورد و شاید تیم پدیده منحل می‌شد. جا دارد از طرف خودم و بازیکنان پدیده از حضور ایشان در باشگاه قدردانی کنم.
باید با تلاش بسیار به هدف‌مان که کسب سهمیه است، برسیم
وی درباره اینکه تیم پدیده با این کیفیتی که از خود نشان داده است، چرا در نیم‌فصل دوم امتیاز کمتری نسبت به نیم‌فصل اول در همین مقطع کسب کرده است، تصریح کرد: شرایط نیم‌فصل اول با نیم‌فصل دوم خیلی فرق می‌کند و تیم‌ها خودشان را تقویت می‌کنند و با شناخت بهتری نسبت به حریفان پا به مسابقات می‌گذارند. ما نتوانستیم آن‌طور که باید بازیکنانی را که می‌خواستیم جذب کنیم، اما در هر صورت همین بازیکنان بودند که تیم را به اینجا رساندند و می‌توانند ادامه دهند. ما با پرسپولیس در آزادی بازی کردیم و با نفت آبادان هم در آبادان روبه‌رو شدیم و بازی‌های سختی داشتیم، اما چیزی که اهمیت دارد این است که باید با تلاش بسیار به هدف‌مان که کسب سهمیه است، برسیم.
برنامه‌ریزی بازی‌های لیگ برتر به صورت دورهمی انجام می‌شود
سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره تغییر زمان بازی تیمش برابر تراکتورسازی عنوان کرد: متأسفانه امسال برنامه‌ریزی بازی‌هاً اصلا خوب نبوده و ما نه تنها این هفته، بلکه هفته قبل از سه چهار روز مانده به بازی‌مان برابر ذوب‌آهن نمی‌دانستیم بازی می‌کنیم یا نه! بازی با تراکتورسازی هم با توجه به اینکه چهار بازیکن در تیم امید داریم گفتند، لغو شده است، ولی در ادامه اعلام کردند که بازی برگزار می‌شود. این خیلی بد است که چند روز مانده به بازی تازه بفهمیم که بازی داریم یا نه. ما امسال ۳۰۰، ۴۰۰ بلیت به خاطر همین بی‌برنامگی بازی‌ها را کنسل کردیم. فکر می‌کنم برنامه‌ریزی بازی‌ها به صورت دورهمی انجام می‌شود. متأسفانه سال بدی را پشت سر می‌گذاریم. از آن طرف هم بحث تبلیغات محیطی و پخش تلویزیونی است که چیزی عاید باشگاه‌ها نمی‌شود. برنامه‌ریزی دقیق می‌تواند نقطه قوت لیگ ما باشد که این‌طور نشده است. من یک مربی را سراغ ندارم که از برنامه‌ریزی بازی‌ها راضی باشد. نمی‌دانم چرا مشکلات این‌قدر زیاد شده است و باید حتماً فکری برای حل مشکلات صورت بگیرد و برنامه‌ریزی دقیق‌تری کنند. نباید به اعتبار لیگ‌مان با این نوع برنامه‌ریزی‌ها لطمه‌ای وارد کنیم.
برگزاری بازی در روز پنجشنبه هم به تراکتورسازی و هم پدیده ضرر می‌زند
گل‌محمدی در همین زمینه ادامه داد: تیم تراکتورسازی هم دوست داشت این بازی روز جمعه برگزار شود تا هواداران بیشتری در ورزشگاه حضور داشته باشند. ما هم برای روز جمعه برنامه‌ریزی کرده بودیم، اما همان‌طور که گفتم به ما گفته بودند که با توجه به اینکه چهار بازیکن در تیم امید دارید، بازی لغو است. نمی‌دانم که در دو سه روز بعد چه اتفاقی افتاد که دوباره قرار شد این بازی برگزار شود. این موضوع هم به تراکتورسازی و هم پدیده ضرر می‌زند.
یک امتیاز هم از تراکتورسازی بگیریم برای ما برد محسوب می‌شود
وی درباره این موضوع که در بازی با تراکتورسازی به دنبال سه امتیاز هستند یا یک امتیاز هم آن‌ها را راضی می‌کند، گفت: در هر حالت بازی مقابل هواداران تراکتورسازی انجام می‌شود و هدف تراکتورسازی گرفتن سه امتیاز است، ولی تیم ما هم تیم باکیفیتی نشان داده و دست و پا بسته نیست. قطعاً برای گرفتن سه امتیاز بازی خواهیم کرد، ولی در نهایت اگر یک امتیاز هم از تراکتورسازی بگیریم، برای ما برد محسوب می‌شود. با توجه به کیفیت خوبی که تراکتورسازی در هفته‌های اخیر نشان داده است فکر می‌کنم بازی سختی در پیش داریم، ولی از پیش‌باخته نیستیم و قطعاً تمام تلاش‌مان را برای گرفتن نتیجه خوبی می‌کنیم.
وی در پایان درباره محروم و مصدومان تیمش در بازی فردا تصریح کرد: خوشبختانه هیچ محروم و مصدومی برای بازی با تراکتورسازی نداریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی