۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار بعدی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را می‌توان چهارمین خوان پیش روی این تیم تا آخر فصل فوتبالی جاری در نظر گرفت.

به گزارش  خبرورزشی، شفر و شاگردانش ۹ بازی در لیگ برتر و ۴ دیدار دیگر در لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ آسیا پیش‌رو دارند تا بتوانند به رؤیا‌های خود و هواداران جامه عمل بپوشانند. مروری بر این دیدار‌ها و نتایج احتمالی که ممکن است در دل آن‌ها برای استقلال رقم بخورد، مشخص می‌کند این تیم از بین این ۱۳ بازی، ۷ مسابقه سنگین و مهم در پیش دارد. دیدار‌هایی که اصطلاحاً آن‌ها را ۶ امتیازی می‌خوانند و نتیجه اش حتی می‌تواند در سرنوشت استقلال در قهرمانی در لیگ برتر و یا صعود از گروه مرگی که در آن حضور دارد، نقش مستقیم داشته باشند. به نوعی می‌توان این ۷ مصاف را به «هفت خوان رستم» در شاهنامه فردوسی هم تشبیه کرد که تا سی‌ام اردیبهشت ادامه خواهند داشت و در نهایت سرنوشت استقلال را روشن می‌کنند.
۳ خوان استقلال در لیگ برتر
هفته بیست و سوم؛ ۱۰ فروردین ۹۸
یکی از مهمترین دیدار‌های استقلال که حتی شاید چشم دیگر مدعیان قهرمانی هم به آن دوخته شده، شهرآورد دهم فروردین است. پرسپولیس که خود را مدعی اصلی جام می‌داند در اولین بازی شش امتیازی روبه‌روی استقلال می‌ایستد و یکی از مؤثرترین مسابقات استقلال در هفته‌های باقی مانده تا آخر فصل محسوب می‌شود. بازی که شکست یا پیروزی در آن می‌تواند حکم برکناری یا بقای شفر تحت هر شرایطی را امضا کند.
هفته بیست و پنجم؛ ۲۳ فروردین ۹۸
یکی دیگر از مسابقات مهم باقی مانده استقلال تا پایان راه رویارویی با سپاهان در اصفهان است. مصاف با تیم امیر قلعه‌نویی که در دور رفت هم شفر را یک بر صفر شکست داد. این بازی تا آن تاریخ می‌تواند حکم فینالی زودهنگام را هم برای استقلالی‌ها داشته باشد. بی‌شک برنده آن دیدار می‌تواند اسمش را روی نیمی از جام حک کند!
هفته بیست و هفتم؛ ۶ اردیبهشت ۹۸
سومین خوان پیش روی استقلال تا رسیدن به پایان لیگ برتر مصاف با پدیده مشهد است که خود جزو مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود. نکته مهم این است که این خوان هم در مشهد انتظار استقلال را می‌کشد و استقلال باید در مشهد به دیدار این تیم تاکتیکی برود. یحیی گل‌محمدی که در تهران یک امتیاز (۰-۰) از استقلال گرفت روز سختی برای استقلال رقم خواهد زد.
۴ خوان استقلال در لیگ قهرمانان
هفته سوم دور رفت؛ ۱۹ فروردین ۹۸
دیدار بعدی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را می‌توان چهارمین خوان پیش روی این تیم تا آخر فصل فوتبالی جاری در نظر گرفت. بازی در کشور ثالث برابر قدرتمندترین تیم گروه! مسابقه‌ای که در دوحه قطر برگزار می‌شود و تا حدی جو ورزشگاه به سود استقلال است، چون عربستانی‌ها به قطر نمی‌روند!
هفته اول دور رفت؛ ۳ اردیبهشت ۹۸
شاید سخت‌ترین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ آسیا همین دیدار برگشت برابر الهلال باشد. فارغ از هر نتیجه‌ای که در دیدار قبلی رقم خورده این تیم با کمک متحد سیاسی اش در منطقه قطعاً روزی سخت را برای نماینده کشورمان رقم خواهد زد. این بازی در امارات برگزار خواهد شد و خوان پنجم استقلال است.
هفته دوم دور برگشت؛ ۱۶ اردیبهشت ۹۸
الدحیل خوان ششم استقلال در این مسیر محسوب می‌شود. تیمی که در دوحه استقلال را با ۳ گل شکست داد برای صعود از این گروه با انگیزه باخت به تهران سفر نخواهد کرد! استقلالی‌ها بی‌شک در آن روز بازی سختی خواهند داشت. مانند هفته‌های قبلی در لیگ قهرمانان!
هفته سوم دور برگشت؛ ۳۰ اردیبهشت ۹۸
العین و خاطره بازی ۶ بر یک در آن شهر قطعاً روی نتیجه بازی سی‌ام اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ تأثیر مستقیم خواهد داشت. این موضوع یا استقلال را برای عبور موفق از خوان هفتم پرانگیزه می‌کند یا تحت فشار می‌گذارد. آنچه مسلم است اینکه این بازی هم دیداری سرنوشت‌ساز برای استقلال محسوب خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی