نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارنستو والورده پس از برتری بارسلونا برابر لیون از عملکرد لیونل مسی که 2 گل برای بارسا زد، تمجید کرد.

به گزارش خبرورزشی، بارسلونا با پیروزی 5 بر یک مقابل لیون فرانسه، جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد. در این بازی که در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد، بارسلونا ناکامی‌اش برای گلزنی در بازی رفت دو تیم را جبران کرد و به عنوان تنها نماینده لالیگا راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

ارنستو والورده سرمربی آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا پس از بازی به خبرنگاران گفت: این بازی در لیگ قهرمانان بود و به همین دلیل طبیعی بود در طول آن تحت فشار قرار بگیریم و اذیت شویم با این حال نتایجی که رقم خورده، عادلانه بوده است. در نیمه نخست بازی خارق‌العاده‌ای ارائه کردیم. بر همه چیز مسلط بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. در نیمه دوم حریف بیشتر ریسک کرد، جلوتر کشید و توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. در لیگ قهرمانان هرگز نمی‌شود آسوده خاطر شد چون برتری 2 بر صفر هم نتیجه مطمئنی نیست. ما برای قطعی کردن پیروزی‌مان کمی به دردسر افتادیم چون با دریافت مساوی شدن بازی فقط یک گل فاصله داشتیم.

والورده در تمجید از لیونل مسی، زننده دو گل از 5 گل بارسلونا که خوش درخشید هم عنوان کرد: همه بازیکنان ما از نظر ذهنی برای این رقابت‌ها آماده‌اند و لئو هم همین‌طور. او امشب باور نکردنی بازی کرد.

سرمربی بارسلونا با اشاره شگفتی‌هایی که در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا از جمله حذف رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن، رقم خورده است، افزود: در این رقابت‌ها غیرممکن است که فقط روی یک تیم به عنوان مدعی حساب کنید. همه تیم‌هایی که به مرحله بعدی راه یافته‌اند، با شایستگی این فرصت را کسب کرده‌اند. باید ببینیم کدام تیم حریف‌مان می‌شود، البته با هر تیمی که روبه رو شویم کارمان سخت خواهد بود. ترجیح می‌دهم با کدام تیم روبه‌رو نشویم؟ من هیچ چیزی نمی‌گویم چون می‌دانم که اگر اسمی ببریم، همان تیم حریف ما می‌شود و ما این را نمی‌خواهیم.

صعود 4 تیم انگلیسی به مرحله یک چهارم نهایی مورد دیگری بود که سرمربی تنها نماینده باقی مانده اسپانیا در این فصل لیگ قهرمانان به آن اشاره‌ای داشت و گفت: نمی‌دانم که سال‌ گذشته وضعیت انگلیسی‌ها در لیگ قهرمانان چگونه بود. گفتن اینکه لیگ برتر انگلیس، لیگ سطح بالایی است، چیز جدیدی نیست. در مرحله بعدی ما تنها تیم اسپانیایی هستیم. که این اتفاق معمولی نیست.

والورده در پاسخ به این سؤال که آیا از روبه‌رو شدن با یوونتوس و مصاف دوباره لیونل مسی و کریستیانو رونالدو استقبال می‌کند، عنوان کرد: مقابل هر تیمی که قرار بگیریم کار سخت خواهد بود و بازی خاصی شکل خواهد گرفت. رونالدو هم روز گذشته بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد و نشان داد که در سطح خارق‌العاده قرار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی