۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار هفته بیست و دوم سرخابی ها، در واقع آخرین بازی استقلال و پرسپولیس در سال 1397 است و هر دو تیم دوست دارند با کسب برد به کارشان در این سال پرهیاهو پایان بدهند.

به گزارش  خبرورزشی، برانکو ایوانکویچ و وینفرد شفر قبل از بازی امروز تیم خود، صحبت از کسب برد کرده اند. جالب اینکه هر دو باشگاه این شانس را دارند که در صورت رقم خوردن یکسری از معادلات، به عنوان تیم صدرنشین جدول، سال ۱۳۹۷ را به پایان برسانند و نسبت به فصل آینده، امیدوار باشند.
در روز‌های گذشته، تراکتورسازی با کسب برد مقابل دیگر مدعی قهرمانی یعنی پدیده، ۴۳ امتیازی شد و به صدر جدول رسید. سپاهان که شانس بالایی برای قهرمانی دارد، با کسب برد در اهواز مقابل فولاد، می‌توانست ۴۴ امتیازی شده و صدر را پس بگیرد، اما آن‌ها در اهواز متوقف شدند و نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک – یک عایدشان نشد. از این رو، ۴۲ امتیازی شده اند و با وجود یک بازی کمتر نسبت به تراکتورسازی، در رده دوم جای گرفتند.
امروز، ابتدا پرسپولیس مقابل سپیدرود در رشت به میدان می‌رود. سرخپوشان اگر به برد برسند، ۴۵ امتیازی خواهند شد و صدرجدول را از تراکتورسازی پس می‌گیرند. در صورت تساوی، به مکان دوم جدول صعود می‌کنند و در صورت قبول شکست برابر نماینده استان گیلان، شرایط برای شان در روز‌های حساس لیگ، دشوارتر از همیشه خواهد شد.
استقلالی‌ها در تهران میزبان نساجی هستند. با کسب یک برد دیگر، این شانس را دارند که به عنوان صدرنشین به کارشان در سال ۹۷ پایان بدهند البته این اتفاق، یک معادله کوچک هم دارد. استقلال به شرطی صدرنشین می‌شود که خودش در تهران به برتری برسد و پرسپولیس در رشت نتواند حریف خود را شکست بدهد. تساوی یا شکست پرسپولیس، باعث می‌شود استقلال در صورت برد برابر نساجی، صدرنشین جدول باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی