۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ایرانی تیم ناتینگهام از گلزنی و درخشش در لیگ دسته یک انگلیس سخن گفت.

به گزارش  خبرورزشی  و به نقل از شبکه اختصاصی ناتینگهام، تیم فوتبال ناتینگهام در بازی برابر هال در حالی توانست برنده شود که کریم انصاری‌فرد در این بازی پایش به گلزنی باز شد. این مهاجم ایرانی گفت: گل زدن شغل من است و خوشحال می‌شوم بتوانم گلزنی کنم. این وظیفه من در تیم است. خوشحالم که توانستم برابر هال سیتی هم گل بزنم و هم پاس گل بدهم. مدت‌ها به خاطر بازی در تیم ملی فرصت همراهی تیمم را نداشتم و خیلی منتظر بودم تا فرصت به من برسد و بتوانم برای تیمم به میدان بروم.

کریم انصاری‌فرد به خاطر حضور در جام ملت‌های آسیا مدت زیادی دور از ترکیب تیمش بود و اکنون توانسته خودش را به ترکیب اصلی ناتینگهام اضافه کند. او درباره شرایط خود ادامه داد: نمی‌توانم بگویم گلی که به ثمر رساندم باعث راحتی  ام شد چون در هر بازی برای گل زدن روی من فشار است. هواداران انتظار زیادی از ما دارند و ما نیز باید تمام تلاش خودمان را انجام دهیم تا باعث خوشحالی‌شان شویم. در فوتبال این مساله خیلی مهم است که با بازی خودتان باعث خوشحالی هم تیمی و یا هواداران تیم خود شوید. با این حال باید احساسات را کنترل کنیم و بتوانیم با توان بالا در زمین باشیم.

مهاجم ایرانی در بخش پایانی صحبت‌های خود نیز افزود: وقتی ما می‌بریم و وقتی نمی‌بریم و موفق نمی‌شویم، هواداران سعی می‌کنند با حمایتشان به تیم کمک کنند و این مساله برای ما اهمیت زیادی دارد. به همین خاطر باید بیش از ۱۰۰ درصد توان خودمان را برای رضایت هواداران در زمین مسابقه نشان دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی