نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر روابط عمومی پرسپولیس می‌گوید متاسفانه هر قدر جلوتر می‌روند اوضاع داوری برای آنها بدتر می‌شود.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس: با ما لج می‌کنند!
به گزارش خبرورزشی، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پندار خمارلو در شروع کنفرانس خبری پس از بازی، در جمع خبرنگاران اعتراض پرسپولیس به ادامه مشکلات داوری را اعلام کرد و اظهار داشت: قبل از هر چیز از دوستان رسانه‌ای عذرخواهی می‌کنیم که پیش از بازی به دلیل تاخیر در پرواز به دلیل شرایط جوی نتوانستیم در کنفرانس قبل از بازی حضور پیدا کنیم.
وی ادامه داد: در این بازی از دقیقه یک تا دقیقه ۹۰ توهین شنیدیم. دلیل این مساله برای ما قابل درک نیست، چون در تهران جز احترام برای سپیدرود چیزی نداشتیم. اگر غیر از این بوده است به ما بگویید.
مدیر رسانه‌ای سرخپوشان سپس اعتراض به شرایط داوری مسابقه را اعلام کرد و خاطر نشان ساخت: وظیفه داور کنار را در این بازی متوجه شدیم. در این جا درباره پنالتی بودن یا نبودن خطا روی بازیکن خودمان صحبت نمی‌کنم، ولی سوال می‌پرسیم که آیا پنالتی اعلام شده برای سپیدرود واقعا پنالتی بود؟
اگر داور کنار قرار است با داور صحبت کند باید در تمام بازی‌ها باشد. چرا وقتی علیه ما اشتباه می‌شود هیچ صحبتی را شاهد نیستیم.
خمارلو در پایان اضافه کرد: متاسفانه هر قدر جلوتر می‌رویم شرایط داوری برای ما بدتر می‌شود. خودمان را خسته می‌کنیم. هر چه می‌گوییم با ما لج می‌کنند. در همین بازی در ده دقیقه پایانی هیچ خطایی به سود ما اعلام نشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی