۰
یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوله‌گنار سولشائر بعد از شکست برابر ولورهمپتون و حذف از جام حذفی از انتظار برای بازی کردن برابر بارسلونا گفت.

به گزارش  خبرورزشی ، اوله‌گنار سولشائر که شاگردانش شب گذشته در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس با نتیجه 2 بر یک مغلوب میزبان خود ولورهمپتون شدند و از گردونه این رقابت‌ها حذف شدند، پس از این بازی گفت: ما بعد از بازی‌های ملی دوباره آماده خواهیم بود. منچستریونایتد همیشه در ماه‌های آوریل و مِی روی فرم می‌آید و ما بی‌صبرانه منتظر بازی‌هایی همچون این دیدار و بازی با بارسلونا هستیم. نگران عملکرد بازیکنان هم نباشید چون وقتی آنها بازگردند بار دیگر بازی خوبی از خود به نمایش خواهند گذاشت.

او ادامه داد: به هر حال ما در این بازی تن به شکست دادیم و نمی‌توانیم دیگر کاری کنیم. برای بازیکنانی که اکنون می‌خواهند به تیم‌های ملی خود ملحق شوند می‌گویم که بروید و تا جایی که می‌توانید از بازی خود برای تیم‌های ملی‌تان لذت ببرید. برخی از آنها بعد از مدت‌ها دوباره به تیم‌های ملی کشورشان دعوت شده‌اند که این می‌تواند روحیه آنها را تقویت کند، اما باید در بازگشت به منچستریونایتد شارژ مجدد شده باشند.


سرمربی منچستریونایتد در پایان در خطاب به بازیکنانش خاطرنشان کرد: هر کاری که می‌کنید، حالا چه می‌خواهید چند روز استراحت کنید یا برای تیم ملی کشورتان بازی کنید، باید با لبخندی بزرگ روی لبانتان به تیم بازگردید، انرژی‌تان را بازیافته باشید و آماده بازی در لیگ قهرمانان اروپا شوید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی