نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس به خبرورزشی گفت: در حال حاضر در کلاس مربیگری درجه A آسیا شرکت کرده‌ام و کار دیگری انجام نمی‌دهم و دنبال کار‌های تجاری و ساخت و ساز نبوده‌ام.

به گزارش  خبرورزشی ، جواد کاظمیان بازیکن اسبق تیم ملی با ۴۶ بازی برای این تیم سال‌ها در تیم‌های ملی جوانان و امید هم توپ زده است. او در تیم‌های سایپا، پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی و صبای قم بازی کرده و به عنوان لژیونر هم در تیم‌های الاهلی، الشباب، الشعب، عجمان و الامارات توپ زده و برای بوریرام تایلند هم بازی کرده است. کاظمیان با تیم امید قهرمان آسیا شده و در جام جهانی ۲۰۰۶ و جام ملت‌های ۲۰۰۷ بازی کرده است. قهرمانی در لیگ برتر با سپاهان، قهرمانی در جام حذفی با تراکتورسازی و قهرمانی با الاهلی در لیگ امارات از جمله افتخارات اوست.
تاریخ تولد
سوم اردیبهشت ۱۳۶۰ در کاشان
کار خاصی انجام نمی‌دهم
من در حال حاضر در کلاس مربیگری درجه A آسیا شرکت کرده‌ام و کار دیگری انجام نمی‌دهم و دنبال کار‌های تجاری و ساخت و ساز نبوده‌ام.
از زندگی‌ام راضی هستم
از زندگی‌ام از لحاظ مالی راضی هستم و خدا را شکر می‌کنم که آنقدر به من لطف داشته تا بتوانم زندگی خوبی برای خودم و خانواده‌ام جمع کنم.
اتومبیل شخصی
لکسوس NX
نیاوران زندگی می‌کنم
من در تهران محله نیاوران زندگی می‌کنم و شکر خدا روابط خوبی هم با مردم دارم و اکثر پرسپولیسی‌ها مرا همواره مورد لطف خود قرار می‌دهند.
دوستانم را حفظ کرده‌ام
اکثر دوستانم را در تیم ملی، پرسپولیس، سپاهان و... حفظ کرده‌ام و با آن‌ها در تماس هستم. در همین کلاس مربیگری اکثر دوستانم را دیدم و از معاشرت با آن‌ها لذت بردم.
تیم مورد علاقه: رئال‌مادرید
بازیگر مورد علاقه: پوریا پورسرخ و امیرعلی دانایی
خواننده مورد علاقه: رضا صادقی، حجت اشرف‌زاده و محسن یگانه
سرگرمی مورد علاقه: اگر پیاده‌روی نکنم مریض می‌شوم
ورزش این روزها: فوتبال، بدنسازی و پیاده‌روی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی