نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سالی که نفس‌های آخر را می‌کشد، ۹۷ است... سالی که یک سال پیش اسمش سال نو بود و همه منتظر آمدنش بودند، اما حالا سال کهنه شده و می‌رود به بایگانی سپرده شود.

به گزارش  خبرورزشی، این یک سال دیگر از عمر ما بود که گذشت. سالی که برای ورزش ایران سال پرباری بود. از درخشش تیم ملی در جام جهانی تا موفقیت نسبی ورزشکاران ایرانی در بازی‌های آسیایی، ثبت رکورد‌های جهانی در رقابت‌های ورزشی مختلف، نایب‌قهرمانی پرسپولیس در آسیا، صدرنشینی پرسپولیس و دومی استقلال و سومی تراکتور سه تیم پرطرفدار ایران در لیگ برتر، پیشرفت عالی بانوان ورزشکار، افتتاح و تکمیل ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی، آرامش ورزش به دلیل هماهنگی مثال‌زدنی میان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش، جایگزینی مدیران جوان با مدیران بازنشسته در بدنه ورزش، موفقیت در بازی‌های پاراآسیایی و... و... و... از سال ۹۷ برای ورزش ایران یک سال خوب ساخت و حالا که قرار است وارد سال جدید شویم آرزو می‌کنیم سال ۹۸ هم برای ورزش ایران سال خوبی باشد و ورزشکاران ایرانی در رشته‌های تیمی و انفرادی بدرخشند و سهمیه المپیک را به دست بیاورند. آرزو می‌کنیم هر روزتان نوروز و نوروزتان پیروز باشد. همین آرزو را برای فوتبال‌مان هم در میادین بین‌المللی داریم.
در این روز‌های سخت، هنوز هم ورزش می‌تواند خنده روی لب‌های ما و شما بنشاند. امیدواریم در سال جدید هم حال شما خوب باشد و هم حال ورزش و خدا ورزش ما را از شر مدیران ضعیف، مشکلات مالی، بازی‌های سیاسی، زد و بند، تنگ‌نظری و توطئه دور کند تا شاهد ناکامی‌های ورزشی نباشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی