۰
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوچانو اسپالتی اعتقاد دارد تفاوت تیمش با میلان در کیفیت بازیکنانی بوده که در اختیار داشته است.

به گزارش  خبرورزشی ، لوچانو اسپالتی که شاگردانش شب گذشته در چارچوب هفته بیست‌وهشتم سری A ایتالیا در دربی دلامادونینا با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید و جای میلان، رقیب دیرینه خود را در مکان سوم جدول گرفتند، پس از این بازی گفت: ما بازی را با شخصیت بالایی آغاز و سعی کردیم نیمه زمین را از آن خود کنیم که در مقاطعی از بازی موفق بودیم و در مقاطعی هم در انجام این کار ناموفق بودیم. تفاوت دو تیم هم بر اساس کیفیت بازیکنان رقم خورد. ما بازی‌های میلان را از ابتدای فصل زیرنظر داشتیم.

وی افزود: ما سه تغییر در ترکیب تیم به وجود آورده بودیم، اما تیم همان پتانسلی را دارد که بتواند نتایج ماه اکتبر را تکرار کند. ما باید رفتاری درست در زمین از خود ارائه می‌دادیم که تا حدودی موفق به انجام این کار هم شدیم. فاصله بین بازیکنان در زمین هم عالی بود. میلان هم در پست هافبک بازیساز خیلی قدرتمند است و توپ را با وجود چالهان‌اوغلو و سوسو به خوبی به گردش در می‌آورند و این ایده‌ای است که از گتوسو نشأت گرفته است. به همین خاطر لازم بود که ما در خط میانی فشرده باشیم و با وجود کیفیت آنها در خط هافبک کار دشواری داریم.

سرمربی اینتر در ادامه اظهار داشت: ما به خاطر مصدومانی که داشتیم، ترکیب‌مان را چیدیم، اما بازیکنانی که در زمین بودند، عالی کار کردند و از اتفاقاتی که در زمین افتاد و چیزهایی که در روزهای اخیر گفته می‌شد، هراسی نداشتند. بازیکنان ما عالی کار کردند و ثابت کردند تیم باکیفیتی داریم. ما بازی بزرگی را مقابل حریف بزرگی بردیم. در کل هم دربی فوق‌العاده‌ تماشایی بود.

اسپالتی همچنین در مواجهه با این پرسش که «آیا اینتر بدون ایکاردی بهتر بازی نمی‌کند؟»، ترجیح داد به نوع دیگری پاسخ این پرسش را بدهد و گفت: باید به لائوتارو بابت پنالتی که زد خسته نباشید بگوییم، به پریشیچ بابت دوندگی‌اش خسته نباشید بگوییم و باید به کل بازیکنان‌مان بابت کارهایی که کردند، خسته نباشید بگویم. آفرین به تمامی اعضای تیم. همچنین باید از هواداران تشکر کرد چون این حس را به تیم منتقل کردند که در شرایط دشوار پشت تیم هستند. از همه آنها تشکر می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی