۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سنگربان کروات پرسپولیس درباره نتیجه دربی ۸۹ گفت: حدس زدن آن راحت نیست، ولی همین قدر بگویم بازیکنان پرسپولیس شخصیت برد دارند.

به گزارش  خبرورزشی، در نیمه دوم بازی سپیدرود و پرسپولیس، میزبان که ۳ گل از مهمان سرشناس خود خورده بود و چیزی برای ازدست دادن نداشت سراپا حمله شد و موقعیت‌های خوبی هم به دست آورد. در همین گیر و دار یک پنالتی هم نصیب سپیدرودی‌ها شد که محمد غلامی پشت توپ ایستاد ولی بوژیدار رادوشوویچ آن را به زیبایی مهار کرد. شنیدن تازه‌ترین حرف‌های سنگربان پرسپولیس خالی از لطف نیست.
* از ضربه پنالتی محمد غلامی آغاز کنیم. خیلی خوب دستش را خواندی، توضیح می‌دهی؟
به هر حال آنالیزور‌های ما همه بازی‌ها و بازیکنان را آنالیز می‌کنند و خودم هم حدس می‌زدم کجا می‌زند. البته کار خاصی نکردم و فقط به وظیفه‌ام عمل کردم.
* این نشان از تواضع تو دارد. در این دیدار چند واکنش فوق العاده هم داشتی.
خوشحالم در محبوب‌ترین تیم ایران و آسیا بازی می‌کنم. وقتی برای پرسپولیس به زمین می‌روی باید با تمرکز ۱۰۰ درصدی و تمام توان بجنگی تا شرمنده و مغلوب نباشی. این ذهنیت من و همبازیانم در پرسپولیس است.
* در غیاب علیرضا بیرانوند عملکرد خیلی خوبی داشتی.
ما همگی یک تیم هستیم. تلاش می‌کنیم پرسپولیس موفق شود و این از همه چیز مهم‌تر است.
* سپیدرود رشت را چطور دیدی؟
نیمه اول بازی خوبی ارائه کردیم و نیمه دوم تیم حریف به لطف تماشاگرانش نمایش خوبی ارائه داد. خوشحالم بردیم و با برد به تعطیلات می‌رویم.
* با این ۳ امتیاز صدرنشین لیگ برتر شدید. فکر می‌کنی بتوانید باز هم قهرمان لیگ برتر شوید؟
ما در پرسپولیس بازی به بازی فکر می‌کنیم. هدف همه ما قهرمانی در لیگ برتر است، اما باید بازی به بازی جلو برویم.
* حالا که بازی به بازی فکر می‌کنید می‌خواهم بپرسم نتیجه دربی ۱۰ فروردین چه می‌شود؟
نتیجه دربی چه می‌شود؟ حدس زدن آن راحت نیست ولی همین قدر بگویم بازیکنان پرسپولیس شخصیت برد دارند. بچه‌های پرسپولیس برای هر توپ می‌جنگند و این خیلی اهمیت دارد.
* این جنگندگی را برانکو به تیم تزریق کرده است؟
هر مربی سبک خاص خودش را دارد. برانکو مربی بزرگی است که شخصیت قوی هم دارد. پرسپولیس تحت هدایت برانکو و با این بازیکنان شخصیت پیروزی دارد و به راحتی تسلیم نمی‌شود.
* راستی دلت برای کرواسی تنگ نشده؟
بعد از تعطیلی تمرینات به کرواسی می‌رویم ولی در کل برای ما فوتبالیست‌های حرفه‌ای این مسائل طبیعی است. فوتبال شغل ماست و این دلتنگی‌ها هم وجود دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی