نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد، فرایند واگذاری استقلال و پرسپولیس توسط سازمان خصوصی‌سازی در سال آینده عملی خواهد شد.

به گزارش  خبرورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در دیدار اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس اظهار داشت: بعد از قانون منع بکارگیری بازنشستگان تغییرات زیادی در ترکیب اعضای هیئت مدیره دو باشگاه اسنقلال و پرسپولیس داشتیم و زمان را برای انتخاب بهترین‌ها و پیشنهاد آن‌ها به مجمع دو باشگاه سر کردیم.
وی در ادامه افزود: به دنبال افرادی بودیم که با توانایی‌ها و ظرفیت‌های مختلف بتوانند به این دو باشگاه پرطرفدار کمک کنند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: انتظار من از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس این است که در دوره جدید در موضوعات شفافیت مالی و مالیاتی، شکل‌گیری ارکان و ساختار یک باشگاه، توسعه منابع درآمدی و توجه بیشتر و بهتر به هواداران و پیشکسوتان با برنامه و منسجم کار کنند، به خصوص در بخش حسابرسی که توفیقات بسیار خوبی را در این دو سال گذشته داشته‌ایم.
سلطانی‌فر ادامه داد: در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هر دو تیم استقلال و پرسپولیس باید به دور حذفی برسند و از هر دو هیئت مدیره آبی و قرمز می‌خواهم تمامی تدارکات لازم را برای رسیدن تیم‌های به دور حذفی به کار گیرند.
وی درباره خصوصی شدن دو باشگاه گفت: قطعاً سال آینده فرایند خصوصی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که مصوب مجلس و دولت محترم است، توسط سازمان خصوصی سازی انجام می‌شود.
وزیر ورزش و جوانان در پایان با یادآوری ارزش بالای برند این دو باشگاه گفت: به طور قطع هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس برای افزایش درآمدزایی و جذب منابع مالی جدید بایستی برنامه داشته باشند و نگرانی برای هواداران از این بابت نباشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی