نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
دوشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی هلند، مسئولیت باخت خانگی این تیم مقابل آلمان در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ را به گردن گرفت.

به گزارش  خبرورزشی، رونالد کومان پس از باخت ۳ بر ۲ شب گذشته تیم ملی هلند مقابل آلمان در دور دوم دیدار‌های مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ که در آن لاله‌ها با دریافت یک گل در دقیقه ۹۰ از کسب امتیاز در دومین بازی‌شان باز ماندند، اشتباهات تاکتیکی خودش را مسبب رخ دادن این اتفاق دانست.

هلند در ۲۳ سال اخیر در خانه مقابل آلمان تن به شکست نداده بود و کومان مسئولیت این شکست را به خاطر تقویت نکردن خط دفاعی تیمش در مقاطع پایانی بازی برعهده گرفت. او در نشست خبری پس از بازی گفت: در ۵ دقیقه آخر بازی بود که من احساس کردم حریف می‌تواند و در آستانه زدن گلی دیگر به ما قرار دارد. به همین دلیل با دستیارانم در نیمکت صحبت کردیم تا ببینیم چه راه حلی می‌توانیم پیدا کنیم. اگر ناتان آکه را به جای یک بازیکن هجومی به میدان می‌فرستادیم؟ شاید این چیزی که شما می‌گویید ایده بهتری بود. این همان جایی بود که من اشتباه کردم.

کومان افزود: ما مدام توپ را لو می‌دادیم. وقتی شما نمی‌توانید از خط حمله به حریف فشار بیاورید، خط دفاعی‌تان بیشتر تحت فشار قرار می‌گیرد و آسیب‌پذیر می‌شود. آلمان بازیکنان هجومی فوق‌العاده‌ای دارد. ما به آن‌ها بیش از اندازه فضا دادیم. گل اولی که دریافت کردیم از سر بدشانسی بود، چون پای ویرجیل فان‌دایک لیز خورد. گل دوم باورنکردنی بود، اما نباید فراموش کنید که ما زمانی که یک بر صفر عقب بودیم دو فرصت فوق‌العاده گلزنی داشتیم که بابل آن‌ها را هدر داد.

سرمربی لاله‌های نارنجی تأکید کرد: در نیمه دوم بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادیم. توانستیم یک تیم فوق‌العاده مانند آلمان را به نیمه زمین خودش برگردانیم و از آن زمان به بعد تملک توپ فوق‌العاده‌ای داشتیم. کلی ریسک کردیم، اما فشارمان روی توپ را حفظ کردیم. ما به بازی برگشتیم و تا دقایق پایانی احتمال اینکه ما گل سوم برسیم بیشتر از احتمال گلزنی آن‌ها بود. در آن دقایق آخر طوری شده بود که من به خودم می‌گفتم «پسر‌ها من به یک امتیاز هم راضی‌ام، آن را از دست ندهید»، چون می‌دانستیم که هر آن ممکن است گل بخوریم و در نهایت هم این اتفاق افتاد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی