نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طبیعی است که از برد امروز بسیار خوشحال هستیم، این بازی بیشتر از ۳ امتیاز ارزش دارد.

برانکو: این برد بیشتر از ۳ امتیاز ارزش دارد
به گزارش خبرورزشی، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از دیدار مقابل استقلال، گفت:به همه سلام می‌کنم. طبیعی است که از برد امروز بسیار خوشحال هستیم. این بازی بیشتر از ۳ امتیاز ارزش دارد. این بازی برای ما و هواداران اهمیت زیادی داشت.
*هواداران هم به بهترین شکل از ما حمایت کردند
وی افزود: موقعیت جدول در این بازی بسیار خاص بود. خب با نتیجه امروز ۵ امتیاز از استقلال پیش افتادیم به بازیکنان بابت خواست، میل و جنگندگی که داشتند تبریک می‌گویم آن‌ها در کل بازی عملکرد خوبی داشتند و هواداران هم به بهترین شکل از ما حمایت کردند. اطمینان دارم همین حمایت از ما در ادامه انجام خواهد شد تا امتیازات جمع کنیم همانطور که دیروز گفتم هدفمان این است که تا پایان فصل همه بازی‌ها را ببریم. این مساله سخت خواهد بود چرا که ما بلافاصله با پیکان بازی داریم و نتیجه آن نامعلوم خواهد بود. می‌خواهیم مقابل پیکان هم این سه امتیاز مهم را کسب کنیم و مهر تاییدی به نتیجه دربی بزنیم.
* استقلال به داوری اعتراض داشت؟
سرمربی پرسپولیس درمورد اینکه باز هم شاهد بودیم که به داوری‌ها از سوی بازیکنان و مربیان معترض می‌شوند و فرهنگ‌سازی باید در این زمینه ایجاد شود، گفت: استقلال به داوری اعتراض داشت؟! بازیکنان بازی می‌کنند و در وضعیت خاص قرار می‌گیرند و حساس هستند بازی هم پرفشار بود و طبیعی است که بازیکن مقابل هر بی‌عدالتی بخواهد واکنش نشان دهد. متاسفانه همینطور است عدم اعتماد زیادی مقابل داوری‌ها به وجود آمده است.
* شیری اولین دربی خود را پشت سرگذاشت
سرمربی پرسپولیس درمورد اینکه مهدی شیری امروز با بازیکنان پرسپولیس ناهماهنگ‌تر بود و دلیل این مساله چیست، گفت: قبل از هر چیز باید بگویم استقلال تیم خیلی خوبی دارد آن‌ها هم کیفیت دارند تا کاری از پیش ببرند و این بازیکن هم اولین دربی اش را پشت سر گذاشت و طبیعی است که بازیکنان به زمان نیاز دارند تا با تیم جدیدشان هماهنگ شوند. همه می‌دانیم که دربی چقدر مهم است و مهم است که در این بازی شرکت داشته باشید. به هر حال همه این شرایط می‌تواند به نوعی ترمزی کوچک باشد نه فقط برای شیری بلکه برای همه. به هر حال حضور در این بازی اتفاق بزرگی بود.
* خیلی زمان مانده تا خودمان را قهرمان بدانیم
سرمربی تیم پرسپولیس درمورد اینکه برخی اعتقاد داشتند این دیدار فینال لیگ برتر است و آیا پرسپولیس می‌تواند خودش را قهرمان بداند عنوان کرد: از شما بابت این سوال تشکر می‌کنم ما از استقلال جدا شدیم، اما هنوز خیلی مانده تا خودمان را قهرمان بدانیم ما یک مقدار هم به قهرمانی نزدیک نشدیم. دیدار مقابل سپاهان، تراکتورسازی، پیکان، سایپا و ... پیش روی ما است و نمی‌توانیم بگوییم کدام مسابقه سخت‌تر از دیگری است. ما تا به آخر به جنگندگی خودمان ادامه می‌دهیم. در نشست قبل از بازی هم گفتم خیلی وقت بود که سه تیم همزمان نتوانسته بودند در نیم فصل ۵۰ درصد امتیازات را کسب کنند. در پایان نیم فصل سه تیم ۳۱ امتیاز داشتند و در چند سال اخیر تیمی که ۶۰ امتیاز گرفته بود قهرمان می‌شد، اما امسال امتیاز بیشتری نیاز است و اگر ما پیکان را نبریم انگار کاری نکردیم.
* نمی‌توان ۹۰ دقیقه یکسان کار کرد
برانکو درمورد اینکه کیفیت دربی در نیمه دوم افت کرد و آیا پرسپولیس به دنبال حفظ نتیجه بود و عقب کشید گفت: دربی شرایط خاص خودش را دارد و فلسفه خاص خودش را می‌طلبد. فلسفه کاری ما این است که وقتی گل اول را می‌زنیم به دنبال گل دوم باشیم نه اینکه بازی را ببندیم. حریف ما هم تیم مطرحی بود و روی سبک بازی تیم تاثیر می‌گذارد. در ۱۵ دقیقه ابتدایی سعی کردیم حریف را کنترل کنیم و ۴-۳ موقعیت خطرناک خلق کردیم، اما نمی‌شود ۹۰ دقیقه یکسان عمل کرد. هر بازی زیباست، اما نتیجه آن مجهول است. در جریان بازی عصبانیت هم رخ می‌دهد و این شرایط در همه دنیا یکسان است. * اعتراض مدیررسانه‌ای پرسپولیس به داوری!
به گزارش خبرگزاری فارس، در ابتدای نشست خبری پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای پرسپولیس گفت: امروز دوباره مشخص شد که چرا ما اصرار داریم از سیستم VAR استفاده شود. همانطور که دیدید پنالتی که اتفاق افتاد از نظر بسیاری متفق‌القول اعلام کردند پنالتی نبوده است و این نشان می‌دهد اصرار ما بی‌مورد نبوده است. خواسته خودمان را اعلام می‌کنیم و روی آن پافشاری داریم که از این سیستم استفاده شود. امروز از این سیستم به صورت آ‌زمایشی در حضور کولینا استفاده شد که امیدواریم هرچه زودتر از آن به صورت رسمی استفاده شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی