نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی با پرسپولیس موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما استفاده نکردیم.

به گزارش خبرورزشی، داریوش شجاعیان بازیکن تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران بعد از دربی گفت: دوست داشتیم هواداران را خوشحال کنیم، اما نشد. امیدوارم جبران کنیم. هواداران ناراحت بودند، اما باید دست به دست هم بدهیم و جبران کنیم.
وی افزود: بازی را خوب شروع کردیم و مستحق باخت نبودیم. با بازیکنان که صحبت می‌کردیم ۹۰ دقیقه بازی دست ما بود و پرسپولیس موقعیت خاصی نداشت. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما استفاده نکردیم. باختیم و شرمنده هواداران شدیم.
شجاعیان درباره درگیری‌ها در زمین بازی، عنوان کرد: یک تیم اول و تیم دیگر دوم جدول است به همین دلیل این درگیری‌ها طبیعی است. اتفاقی است که افتاده است.
بازیکن استقلال در ادامه صحبت‌هایش درباره اینکه امید قهرمانی استقلال از دست رفته، خاطرنشان کرد: نه اینطور نیست. بازی‌های زیادی مانده و تلاش می‌کنیم جبران کنیم.
وی درباره اینکه شما خوب تمرین نکرده‌اید و قبل از بازی دربی ۴-۵ جلسه تمرین داشتید، حتی از مدیران خواسته بودید زمین تمرین در اختیار شما قرار دهند، تصریح کرد: حق با شماست. چند روز قبل از دربی در چمن مصنوعی تمرین می‌کردیم و چند بازیکن را هم از دست دادیم. از مدیریت خواستیم زمین خوب در اختیار ما قرار دهند. یک زمین پیدا کردند، اما فقط یک ساعت در اختیار ما بود. البته همه این‌ها بهانه است. ما تلاش‌مان را کردیم و هواداران هم دیدند. امیدوارم برای استقلال زمین چمن خوب پیدا شود. برای استقلال زشت است که زمین تمرین ندارد و این مشکلات در فصل زمستان به وجود می‌آید. امیدوارم از فصل آینده این مشکل نباشد.
شجاعیان در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا کامیابی‌نیا به سمت شما شوت کرد که عصبانی شدید، گفت: خیر او با مربیان ما بد صحبت می‌کرد. بالاخره همه ما از یک خانواده هستیم و به ما برخورد. در شان بازیکن بزرگ نیست این رفتار‌ها را داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی