نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاهین شهرداری بوشهر با قرار داشتن در رده دوم جدول رده بندی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور یکی از شانس های مسلم برای صعود به لیگ برتر است.

به گزارش   خبرورزشی ، صعود این تیم به لیگ برتر خاطره جالبی را برای محمد محبی بازیکن 20 ساله شاهین شهرداری بوشهر رقم خواهد زد. بازیکنی که دو بار توسط کرانچار به اردوی تیم امید دعوت شد اما در لیست نهایی این تیم برای بازی در مرحله مقدماتی المپیک 2020 توکیو قرار نگرفت. محمد محبی پیش از این و در سال های اخیر به همراه تیم های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر صعود کرده بود و اگر به همراه شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر صعود کند پنجمین صعود به لیگ برتر در این باشگاه برای او رقم خواهد خورد. جالب اینکه صعود به همراه تیم امید شاهین شهرداری بوشهر در فصل جاری برای او رقم خورد چون او در فصل جاری توامان هم برای تیم امید بازی کرد و هم تیم بزرگسالان.

محمد محبی وینگر راست تیم شاهین شهرداری بوشهر در فصل جاری زننده دو گل برای امید و دو گل برای تیم بزرگسالان بود. البته او 9 پاس گل هم در این تیم در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور داده است و در زمینه خلق موقعیت برای هم تیمی هایش عملکرد جالب توجهی داشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی