۰
یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از اطرافیان مهاجم برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن درباره جنجالی که پس از فینال جام حذفی فرانسه رخ داد توصیحاتی ارائه کرد.

به گزارش  خبرورزشی، الکس برناردو یکی از مشاوران حقوق نیمار درباره دلیل درگیری فیزیکی این بازیکن برزیلی با یکی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه استاده‌دوفرانس شفاف‌سازی کرد.
نیمار پس از دیداری که PSG در ضربات پنالتی آن با نتیجه ۶ بر ۵ مغلوب رن شد، در مسیر رفتن به جایگاه اهدای مدال‌ها، با یک هوادار رن که در حال فیلمبرداری از او بود درگیری شد و یک ضربه مشت به او زد.
برناردو توهین هوادار رن به نیمار را دلیل این اتفاق دانست و در بیانیه‌ای که همراه با فیلم این اتفاق در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده، نوشته است: من نمی‌خواهم بگویم که آیا واکنش نیمار حرکت درستی بوده است یا نه، اما او حق داشت که چنین واکنشی نشان دهد. آن هوادار داشت فیلمبردای می‌کرد و هر کدام از بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن که از مقابلش عبور می‌کردند، چیزی به آن‌ها می‌گفت. او می‌گفت «بوفون چقدر کُندی. کورساوا احوالپرسی‌هایت را نمی‌خواهم. وراتی نژادپرست.» وقتی هم که نیمار رد شد به او دشنام رکیکی داد و گفت «باید یاد بگیری چطور فوتبال بازی کنی».
برناردو افزود: نباید (به هواداران) اجازه چنین اظهارنظر‌هایی داده شود. بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن به خودی خود به خاطر باخت تیم‌شان در فینال عصبانی بودند و یک احمق هم آن‌ها را تحریک می‌کرد. آیا نباید او را مقصر دانست؟ من حتی از یک نفر هم نشنیده‌ام که رفتار این هوادار را سرزنش کند در حالی که قطعاً حقش بود که با او برخورد شود. نیمار مثل همیشه از هم‌تیمی‌هایش دفاع کرد، اما آیا کسی از او به خاطر این کارش دفاع کرد؟ هیچکس.
چرا نیمار با هوادار رقیب درگیر شد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی