۰
دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوله‌گنار سولشائر تساوی خانگی مقابل چلسی را نتیجه عادلانه‌ای می‌داند.

سولشائر: تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود
به گزارش خبرورزشی، اوله‌گنار سولشائر تساوی یک-یک خانگی تیمش مقابل چلسی در هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را نتیجه عادلانه‌ای دانست.
سرمربی تیم منچستریونایتد در این باره گفت: نیاز به پیروزی را در این بازی را حس کردیم. بچه‌ها شروع فوق‌العاده‌ای داشتند، فرصت سازی کردند، پشت دفاع حرف فرار کرده و ما را جلو انداختند. در نیمه دوم هرگز نتوانستیم کیفیت و ریتم لازم را دوباره پیدا کنیم. بازی خوبی بود و هر ۲ تیم می‌توانستند برنده شوند، اما احتمالا تساوی نتیجه عادلانه‌ای است. حریف نسبت به ما از این نتیجه رضایت بیشتری دارد. مقابل منچسترسیتی هم شروع خوبی داشتیم. در نیمه دوم نتوانستیم ریتم خودمان را پیدا کنیم. باید با حساسیت و شدت بیشتری بازی می‌کردیم، اما موفق به انجام این کار نشدیم. یکی از آن روز‌های عجیب بود. باید در ۲ بازی باقی مانده برنده شویم. با این نحوه از امتیاز از دست دادن، هیچ چیز مشخص نیست.
او درباره احتمال نیمکت‌نشین داوید دخئای پراشتباه در بازی‌های بعدی افزود: داوید دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای برای این باشگاه بوده است. ما از هم هم حمایت می‌کنیم و کسی نمی‌تواند به خاطر امتیازات از دست رفته او را سرزنش کند. پس از بازی با سیتی واکنش خوبی داشت و من هم به او اعتماد داشتم. دخئا می‌داند می‌توانست روی گل حریف بهتر کار کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی