نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیاست یک بام و دو هوا در فدراسیون بوکس باعث شد تا این فدراسیون حاشیه جدیدی را تجربه کند.

افشاگری کادر فنی بعد از مسابقات قهرمانی آسیا
خبرورزشی/فتح‌الله فتحی؛ در حالی که قرار بود شورای فنی برای بررسی عملکرد کادر فنی و تیم ملی در رینگ قهرمانی آسیا تشکیل شود، رئیس فدراسیون بوکس بولت نیازیمبتوف گزینه نهایی فدراسیون بوکس را قبل از اینکه جلسه شورای فنی برگزار شود برای هدایت تیم ملی به جای اکبر احدی سرمربی مستصفی تیم ملی معرفی کرد و همین موضوع باعث شد تا کادر فنی به دفاع از خود بپردازد و دست به افشاگری بزند.
اکبر احدی سرمربی تیم ملی با دفاع از عملکرد تیمش می‌گوید‌: «به غیر از دو، سه بوکسور سایر بازیکنان در این مسابقات بازنده نشدند بلکه آن‌ها را بازنده کردند. این موضوع از دست کادر فنی خارج است و کاری نمی‌توان انجام داد. بوکسور‌های ما از نظر فنی و جسمانی از حریفان بهتر بودند و بهترین مسابقات را انجام دادند. حتی فیلم تمام مسابقات موجود است و می‌توان آن‌ها را مشاهده کرد. اگر داوران خوب ایرانی با مشاهده فیلم عملکرد بچه‌ها اعلام کردند که بوکسور‌های ما بازنده شدند، هر تصمیمی بگیرند را قبول می‌کنم.»
او رئیس فدراسیون را مقصر ناکامی بوکسور‌ها می‌داند: «سناریو برکناری من قبل از اعزام به تایلند کلید خورد. قبل از شروع مسابقات رئیس فدراسیون به بوکسور‌ها می‌گوید قرار است برای تیم ملی مربی خارجی استخدام شود و شما حمایت کنید، به همین دلیل معتقدم ۸۰ درصد عدم نتیجه‌گیری تیم ملی در رینگ قهرمانی آسیا به خاطرصحبت‌های رئیس فدراسیون با ورزشکاران بود.»
او از جلسه شورای فنی خبر ندارد‌: «هیچ اطلاعی از جلسه شورای فنی ندارم، اما اگر قرار است من را عزل یا کسی دیگر را انتخاب کنند باید جلسه شورای فنی را برگزار کرده و صحبت‌های من را بشنوند.»
افشین نادری مربی تیم ملی بوکس در واکنش به تغییر کادر فنی تیم ملی می‌گوید‌: «برکناری کادر فنی از پیش طراحی شده بود. از رفتار‌های رئیس فدراسیون بوکس که قبل از آغاز مسابقات با حضور در جمع ملی‌پوشان به آن‌ها اعلام می‌کند که ما می‌خواهیم مربی خارجی بیاوریم، متأسفم. شما حساب کنید که وقتی کادر فنی شبانه روز در کنار ملی‌پوشان حضور دارد و یک رابطه عاطفی بین ملی‌پوشان و کادر فنی برقرار می‌شود، چطور رفتار‌های غیرحرفه‌ای رئیس فدراسیون آن هم چند روز قبل از آغاز مسابقات باعث به هم خوردن روحیه ملی‌پوشان می‌شود. در واقع ملی‌پوشان مطلع بودند که اگر تیم نتیجه بگیرد یا نگیرد، کادر فنی برکنار می‌شود. چرا رئیس فدراسیون به جای اینکه به ملی‌پوشان انرژی بدهد، روحیه آن‌ها را قبل از مسابقات تخریب می‌کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی