نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خود فریبى را رها کنیم! فوتبال ایران، دارد یک قدرت درجه ٢ آسیایى مى شود! آن از تیم ملى، این‌هم از استقلال و پرسپولیس!

خبرورزشی/ اردشیر لارودی؛ زندگى ادامه دارد! پرسپولیس و استقلال بازى هاى لیگ آسیا را فراموش مى کنند! روحیه ورزشکارى و قدرت تحمل دوستان ما، خیلى بیشتر از این حرفهاست! باز هم مسابقه خواهند داد، باز هم شکست خواهند خورد و بازهم به تریج قبایشان، بر نمى خورد!
تا چند سال پیش، حریف ژاپن و کره جنوبى نمى شدیم و به "خر پول"هاى عربستان مى باختیم، حالا ازبک‌ها هم ما را مى برند و قطرى‌ها نیز اسباب حذفمان را فراهم مى آورند! حتى در تهران هم بازنده نمى شوند! دلمان خوش است که ذوب آهن، نمایندگى مى کند فوتبال ایران را و پشت سر هم برندگى کرده است!
زندگى ادامه دارد! و ما تکلیف خودمان را نمى دانیم! در سبک بازى، شاهد جلو افتادن قطرى‌ها هستیم که توپ را بهتر و شکیل‌تر به بازى مى گیرند و تیم ما، تیم اول و ارشد ما، برابر ازبکستانى ها، از رد و بدل کردن ٥و٦ پاس پى در پى، به نوعى آشکار، ناتوان است و عاجز!
چه باید کرد؟ تن به تسلیم و شکست داد، یا کارى باید کرد براى فتح و پیروزى؟ براى مغلوب نشدن!
هنوز خیال باید کرد، چاره کار فوتبال ما، پول بیشتر دادن است یا صحیحتر کارکردن و آموزش هاى بى غلط را وجهه همت خود قرار دادن؟ شیرینى و حلاوت فوتبال، به این باختن‌ها است یا به آن نبردن‌ها که در حال عادت کردن بدانیم!
حرف هاى گنده-گنده نزنیم! خود فریبى را رها کنیم! فوتبال ایران، دارد یک قدرت درجه ٢ آسیایى مى شود! آن از تیم ملى، اینهم از استقلال و پرسپولیس! و تاسف بارتر اینکه ما داریم غیرت فوتبالى خود را از دست مى دهیم! ما داریم تعصب به مهارت‌ها و تکنیک هاى خود را، از دست مى دهیم! ما داریم به باختن خو مى کنیم! و البته، حساب هواداران جداست!
از روز شنبه، لیگ برتر دوباره آغاز مى شود. براى ساختن تیم هاى بازنده!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی