۰
جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توماس توخل به نوعی درباره شرایط دروازه‌بان‌های تیمش صحبت کرد که رسانه‌ها احتمال می دهند جیجی بوفون در آستانه جدایی از پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد.

بوفون از پاریس هم جدا می‌شود به گزارش   خبرورزشی ، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تابستان قبل تصمیم گرفت جیجی بوفون را از یوونتوس به خدمت گیرد و در این فصل توماس توخل در برخی بازی‌ها از سنگربان باتجربه ایتالیایی و در بعضی مسابقات از آرئولا استفاده کرد و حالا قصد دارد فصل بعد این شرایط را تغییر دهد.

بوفون فصل جاری در لیگ قهرمانان مقابل منچستریونایتد نمایش خوبی نداشت و یکی از عوامل حذف عجیب تیمش بود. توماس توخل در این رابطه گفت: این روند نباید فصل بعد هم ادامه داشته باشد و ما اولین باشگاه تاریخ فوتبال هستیم که چنین روشی را در پیش گرفته‌ایم.

بدین ترتیب صحبت‌های توخل نشان می دهد که قاعدتاً یکی از بین بوفون و آرئولا فصل بعد از پاری‌سن‌ژرمن جدا خواهد شد. اما با توجه به اینکه اخیراً آرئولا قرارداد خود را با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تمدید کرده، به نظر می‌رسد او از شانس بیشتری برای ماندن در این تیم متمول برخوردار است. ممکن است بوفون به همین دلیل از فوتبال خداحافظی کند و اخباری در مورد احتمال حضور او در کادر مدیریتی باشگاه یوونتوس منتشر شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی