۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در لحظاتی که ویلموتس مشغول بازدید از امکانات سخت افزاری فوتبال در پایتخت بود، همراهی دبیر کل جوان فدراسیون با او باعث شد تا احساس خوبی به همه ما دست بدهد.

چند نکته درباره سرمربی جدید تیم ملی و دبیر کل جوان فدراسیون فوتبال

خبرورزشی/ آرتین زهرابی: از اتفاقات خوب رخ داده در فدراسیون فوتبال، حضور چند چهره جوان فوتبالی است. علاقه ای به تداعی خاطرات تلخ نداریم اما آنهایی که داستان حضور کلمنته در تهران را برای مذاکره با فدراسیون فوتبال به یاد می آورند می دانند حتی آیین استقبال از مربیان حرفه ای هم در گذشته رعایت نمی شد.
حالا به عینه می شود مشاهده کرد حضور یک دبیر کل جوان و فوتبالی مثل ابراهیم شکوری در مواجهه با سرمربی جدید تیم ملی، چقدر می تواند ذهنیت ها را تغییر بدهد.
این اتفاق حتی برای آقای مارک ویلموتس هم تازگی دارد؛ سرمربی تیم ملی ایران تا سال 2003 فوتبال بازی می کرد؛ بنابراین وقتی چهره ای فوتبالی مثل شکوری را کنار خود می بیند، حرف های مشترک با او پیدا می کند.
ویژگی دبیر کل فدراسیون فوتبال البته فقط شور جوانی نیست؛ چرا که او تحصیلاتش را تا مقطع دکترا ادامه داد و امروز همزمان، همه چیز را توامان برای مدیریت در فوتبال دارد؛ چه چیز از این بهتر...
در لحظاتی که ویلموتس مشغول بازدید از امکانات سخت افزاری فوتبال در پایتخت بود، همراهی این دبیر کل جوان با او باعث شد تا احساس خوبی به همه ما دست بدهد.
حالا می توانیم امیدوار باشیم که در کنار یک مربی نسبتا جوان که می خواهد راه تازه ای را در پیش بگیرد، مدیرانی داریم که می خواهند با شیوها و متدهای نوین، امور فوتبال را بچرخانند.
راهی برای بازگشت به گذشته نیست؛ ما می توانستیم روزهای قشنگ تری در فوتبال کشور داشته باشیم. به بسیاری از اهداف نیز در تیم ملی دست پیدا کردیم اما قطار فوتبال در هیچ کجای جهان متوقف شدنی نیست. اين راه تازه را همه باید با هم ادامه بدهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی