نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال با حساب دو بر یک از سد سپیدرود گذشت و لیگ هجدهم را با عنوان سومی به پایان برد.

به گزارش   خبرورزشی ، نیمه اول دیدار تیم‌های استقلال و سپیدرود رشت از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری دو بر یک آبی‌های پایتخت به پایان رسید (اینجا ببینید) .

برای استقلال مهدی قائدی در دقیقه ۶ و مرتضی تبریزی در دقیقه ۲۳ گلزنی کردند. تک گل سپیدرود را هم مهرداد بایرامی  در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند.

بدرقه خسرو حیدری با پیروزی استقلال

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، وریا غفوری، روزبه چشمی، علی کریمی، پاتوسی (داریوش شجاعیان ۷۰)، مهدی قائدی، روح‌الله باقری (منشا ۷۹) و مرتضی تبریزی (خسرو حیدری ۶۰).

ترکیب سپیدرود: کوروش ملکی، میثم فردوسی، میثم تهیدست (حسین ابراهیمی ۴۵)، میلاد شیخ سلیمانی، محمد بلبلی، میلاد قربان زاده، هومن ربیع زاده، مهرداد بایرامی، حسین شنانی (محمد غلامی ۶۹)، لوکا نوزادزه و ابراهیم لطفی.

بدرقه خسرو حیدری با پیروزی استقلال

نیمه اول:

در ابتدای این نیمه استقلال کاملا بر بازی سوار بود و در دقیقه ششم روی کار ترکیبی به گل رسید. نفوذ پاتوسی و کار ترکیبی استقلالی‌ها با شوت قائدی همراه شد و بعد از دفع ناقص توپ توسط دروازه‌بان سپیدرود، دوبار توپ مقابل قائدی قرار گرفت و او با یک شوت حساب کار را یک بر صفر به سود استقلال کرد.

در ادامه بازهم استقلالی‌ها فرصت خوبی برای گلزنی در دقیقه شانزده داشتند ولی ضربه سر روح الله باقری را دروازه بان سپیدرود به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۲۳ این بازی پاس روح‌الله باقری به تبریزی با شوت مهاجم استقلال همراه شد تا استقلال دو بر صفر از حریفش پیش بیافتد.

در ادامه این بازی بازهم این استقلال بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و بازیکنان این تیم یکی دو فرصت خوب را هم بدست آوردند ولی نتوانستند به گلی دست پیدا کنند تا این بازی در نیمه اول با برتری دو بر صفر استقلال به پایان برسد.

بدرقه خسرو حیدری با پیروزی استقلال

نیمه دوم:

در نیمه دوم بازهم استقلال بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و فرصت‌های متعدد گلزنی توسط بازیکنان این تیم از دست رفت.

از جمله این فرصت‌ها، موقعیت خوب پاتوسی در دقیقه ۶۵ بود که در مصافی تک به تک به دروازه‌بان سپیدرود قرار داشت ولی نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند.

در دقیقه ۷۳ هم علی کریمی در موقعیت خوبی برای شوت زنی قرار داشت ولی توپ او راهی اوت شد.

در دقیقه ۷۸ هم روح الله باقری از روی یک ضربه ایستگاهی تلاش کرد برای استقلال گل بزند ولی توپ او را هم ملکی دروزاه‌بان سپیدرود راهی کرنر کرد.

در ادامه این دیدار بازیکنان استقلال تلاش زیادی کردند تا به گل برسند اما درخشش ملکی دروازه‌بان سپیدرود در ناکام ماندن آبی‌ها موثر بود تا این در دقیقه ۹۰ مهرداد بایرامی در مصاف تک به تک با حسینی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. با این‌حال شاگردان دست‌نشان فرصت کافی برای زدن گل تساوی را نداشتند تا این مصاف با حساب دو بر یک به سود استقلال به پایان برسد و آبی‌های پایتخت لیگ هجدهم را با عنوان سومی به پایان برسانند.

بدرقه خسرو حیدری با پیروزی استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی