نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: امروز به زمین آمدم و نشان دادم که می‌خواهم در اوج خداحافظی کنم. عقده و انگیزه زیادی داشتم و به یاد ایام جوانی‌ام که پا به توپ می‌دویدم، افتادم.

به گزارش   خبرورزشی ، خسرو حیدری مدافع تیم فوتبال استقلال پس از خداحافظی از دنیای فوتبال در نشست خبری پس از بازی با سپیدرودرشت گفت: خیلی خوشحالم در این ماه مبارک که امیدوارم طاعات و عبادات هموطنان ما مورد قبول واقع شود این تصمیم را گرفتم. مدت زیادی بود که به این تصمیم فکر می‌کردم که برای من خیلی سخت بود. باید تصمیم بزرگی می‌گرفتم. اینجا که نشستم بغضی دارم که نمی‌دانم باید از کجا شروع کنم. فکر می‌کنم سال 80 بود که این افتخار نصیبم شد که به باشگاه بزرگ استقلال بیایم. آن زمان یک جوان 15 ساله بودم و این افتخار بزرگ نصیبم شد.

وی ادامه داد: مربیانی چون بیژن طاهری و صمد مرفاوی در تیم‌های پایه حضور داشتند که توانستم از جوانان استقلال به تیم فوتبال جوانان ایران و سپس از امیدهای استقلال به تیم امید ایران بیایم. پس از آن برای سربازی به ابومسلم رفتم. کاش شرایطی بود که در آن زمان می‌توانستم در استقلال باشم، اما پس از آن به استقلال برگشتم. خیلی خوشحالم در این باشگاه بزرگ که یکی از غول‌های آسیاست، رشد کردم.

هافبک تیم فوتبال استقلال با اشاره به افتخارات خود در سال‌های گذشته گفت: یک روز آرزو می‌کردم که در تیم بزرگسالان استقلال بازی کنم که این افتخار نصیبم شد و در کنار استقلال به تیم ملی رسیدم و توانستم برای کشورم و مردم عزیزم بازی کنم. در کنار استقلال توانستم به بسیاری از افتخارات دست یابم. در دو جام ملت‌های آسیا و یک جام جهانی بازی کردم و به افتخارات زیاد دیگری رسیدم که همه با نام استقلال آغاز شد. تمام زندگی‌ام را مدیون باشگاه استقلال هستم و توانستم چه از لحاظ مالی و نیز افتخارات فوتبالی، خانواده‌ام را کامل کنم.

حیدری با بیان اینکه تصمیمش برای خداحافظی خیلی سخت بود، تصریح کرد: امروز هم به زمین آمدم و نشان دادم که می‌خواهم در اوج خداحافظی کنم. عقده و انگیزه زیادی داشتم و به یاد ایام جوانی‌ام که پا به توپ می‌دویدم، افتادم. دوست داشتم برای آخرین بار برای تیمم مثمرثمر باشم و به قول هواداران، آن سر توپ‌های معروف را بزنم. زمانی که در بازی با بوریرام تایلند سر توپ زدم، سه بازیکن حریف به هوا پریدند و بازیکنان می‌گفتند این بازیکنان همانند یک گروه ارکستر به هوا پریدند.

وی با اشاره به آرزویش برای خداحافظی با پیراهن استقلال خاطرنشان کرد: از تیم جوانان در استقلال رشد کردم و آرزو داشتم که با پیراهن استقلال از دنیای فوتبال کنار بروم که امروز این افتخار نصیبم شد. هواداران امروز مرا شرمنده کردند و برایم سنگ تمام گذاشتند. شاید این فرصت دیگر نصیبم نمی‌شد که در استقلال و با این پیراهن مقدس از فوتبال خداحافظی کنم. از خانواده و همسرم تشکر می‌کنم. سال‌های زیادی در خدمت تیم ملی و باشگاه استقلال بودم. در این مدت همسرم همیشه کنارم بود و همیشه به من کمک می‌کرد.

بازیکن تیم استقلال با سپاس از مربیان تیم‌های پایه این باشگاه که برایش زحمت کشیدند، اظهار داشت: از همه‌ی همبازیانم و نیز مهدی تاج به خاطر پُست زیبایی که به خاطر خداحافظی من گذاشت، تشکر می‌کنم. او گفته بود زمانی که خسرو مصدوم می‌شد، کی‌روش دغدغه داشت که چه بازیکنی در پست او بازی کند. امروز بازیکنان خیلی خوبی در تیم ملی و استقلال داریم که نمونه آن، وریا غفوری است. من او را خیلی دوست دارم و خوشحالم که وریا باز هم می‌تواند برای استقلال بازی کند.

حیدری با تمجید از منتظری خاطرنشان کرد: پژمان همسایه و همبازی من است و از او تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانم لطف همه‌ی همبازیانم را جبران کنم. این سال‌هایی که در استقلال بودم و پس از سربازی به این باشگاه بازگشتم، تلاش کردم که همیشه در اوج بوده و برای تیمم مثمرثمر باشم. در این یکی دو سال و به خصوص امسال، مصدومیت‌هایی داشتم که باعث شد کمتر بازی کنم، اما هیچ‌وقت برای تیمم مشکل‌ساز نبودم. در فوتبالم تلاش کردم کسی از من ناراحت نباشد و هیچ مربی دغدغه این را نداشته باشد که من در تیمش مشکل ایجاد کنم. فکر نکنم مربی یا مدیرعاملی بگوید خسرو حاشیه داشته و برای تیم مشکل ایجاد کرده است.

«تلاش کردم زمانی که بازی می‌کنم یا روی نیمکت می‌نشینم، همیشه در خدمت تیم باشم و جانم را برای استقلال بگذارم.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: سال‌های زیادی برای این باشگاه زحمت کشیدم. این افتخار نصیب بسیاری از بازیکنان نشده است و خیلی‌ها از استقلال رفتند و نتوانستند با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنند. دوست داشتم خداحافظی باشکوهی داشته باشم و این خداحافظی می‌توانست با قهرمانی استقلال همراه باشد، اما دیدید هفته گذشته چه اتفاقاتی رخ داد و بازی امروز می‌توانست مهم‌تر باشد. می‌شد که سایر مدعیان استرس بیشتری داشته باشند، اما استقلال همیشه مظلوم بوده و مظلوم خواهد بود.

بازیکن تیم استقلال با آرزوی موفقیت برای این باشگاه در فصل آینده گفت: امیدوارم و البته مطمئنم که استقلال دوباره بلند می‌شود. استقلال غول آسیاست و فکر نمی‌کنم کسی بتواند به این باشگاه آسیب برساند. برای فرهاد مجیدی در سال آینده در هر سمتی که باشد، آرزوی موفقیت می‌کنم. او خیلی برای استقلال زحمت کشید و امیدوارم همان‌طور که هواداران را در زمانی که بازیکن بود خوشحال کرد، در مربیگری هم موفق باشد.

ویدیو| تونل افتخار بازیکنان استقلال و سپیدرود برای خسرو حیدری

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی