نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو ماموریت خود را به نحو احسن انجام داد و حالا، حمله همه جانبه خود را به جام حذفى، به انجام مى رساند!

خبرورزشی/اردشیر لارودی؛ مرغ آقاى برانکو، یک پا دارد! مرغ پرسپولیس هم یک پا دارد! برانکو براى سومین بار پیاپى قهرمان لیگ برتر شد و این بار، با خود باورى بیشتر! او، مثل همه بازى هاى اخیرش، ماریو بودمیر را بى اعتنا به مخالفت ها، به بازى گرفت و آنقدر دوپایش را در یک کفش کرد که مهمترین گل براى قهرمانى سومش را، همین بودیمیر زد! برانکو، در مورد علیپور هم لجبازانه عمل کرد و سرسوزنى کوتاه نیامد و نیز درباره مهدى ترابى! لجبازى مربیانه!
قهرمانى پرسپولیس یک تماشاگر ویژه هم داشت: ... مارک ویلموتس! نمى دانیم او در زمین تختى شهر جم چه دید و بازى قهرمان ایران را چگونه ارزیابى کرد! اما باور داریم که او نیز درک مى کند، بازى‌ها شبه فینال، آنهم در حالیکه حریف مستقیمت -سپاهان- یک بازى آسان و برد حتمى دارد، چقدر سخت است و چقدر روانکاه!
برانکو ماموریت خود را به نحو احسن انجام داد و حالا، حمله همه جانبه خود را به جام حذفى، به انجام مى رساند! روز هشتم خرداد، برابر سپاهان. برانکو، ول کن "امیر" نیست!
براى سپاهان که سال پیش در رده هاى انتهایى جدول جاخوش کرده بود، نایب قهرمانى هم مرتبه بلندى است! اما براى استقلال که سوم شد، این حسرت برجا ماند که چرا زودتر دست به تغییر نزد و عوامل "خودزنى" را از خود دور نکرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی